Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opstartprobleem MS Security Essentials GUI

Pagina: 1
Acties:

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 10:24
Wie kan mij helpen?

Wanneer ik Security Essentials opstart zie ik 1 seconde de interface en dan wordt deze afgesloten. De service werkt wel gewoon, en wanneer ik msseces.exe rename kan ik de interface wel gewoon starten. Update en volledige scan gedaan, paar trojans gevonden. Malwarebytes scan gedaan, nog wat gevonden...

Helaas kan ik de GUI nog steeds niet starten wanneer ik het bestand rename naar de oorspronkelijke naam.

Super Anti Spyware loopt nu, hopelijk vindt die wat. Iemand nog suggesties??

Dank!

Verwijderd

Verwijder de app helemaal en installeer opnieuw?

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 10:24
Heb ik ook al gedaan.

Verwijderd

CCleaner of andere register fixer al geprobeerd? Dus verwijderde app, draai de cleaner en mogelijk werkt het weer?

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

In dit topic heeft de TS hetzelfde probleem zoals jij beschrijft. Je hebt al aangegeven dat je al wat trojans gevonden had. Kan je nog achterhalen welke trojans dat waren?

Ik kan je wel de volgende dingen aanraden om eens na te gaan op je systeem:

Als Java aanwezig is, verwijder deze compleet, en als je het nog nodig hebt installeer de meest recente.
Update Flash en andere adbobe producten.
Indien nodig update je Windows met de laatste updates.

Als laatste kan ik je aanraden om Eset Online scanner te draaien. Misschien vang je nog de laatste zooi die nog aanwezig is.