Ik kreeg een pc van een familielid welke niet meer aan ging. Zoals gewoonlijk leek het aan de grote hoeveelheid stof te liggen. Maar na dit netjes schoon gemaakt te hebben. Heb ik er een montiro toetsenbord en muis aan gehangen.
Ik druk op de aan knop, er gebeurd niks. Echt helemaal niks. Dit terwijl de PC wel stroom lijkt te hebben (het lampje van de card reader brand).
Kan het de voeding toch zijn? Of is mogelijk het moederbord kapot
Ik heb al geprobeerd de PC te starten met de wel bekende schroevendraaier. Maar ook daar ging hij niet mee aan.
Zijn er nog tips, of moet ik echt even een andere voeding regelen om het te testen.
Het mobo is een MSI MS 7302.
Verder weet ik ook niet precies wat erin zit.
Ps. Sorry als ik wat laat reageer ik moet nu namelijk weg.
Uiteraard heb ik ook al zo veel mogelijk los gekoppeld, maar er gebeurd gewoon helemaal niks. Geen piepje, geen klijn fannejte wat spind. Alleen maar een lampje wat brand van de card reader (welke op het mobo zit geprikt).
Ik druk op de aan knop, er gebeurd niks. Echt helemaal niks. Dit terwijl de PC wel stroom lijkt te hebben (het lampje van de card reader brand).
Kan het de voeding toch zijn? Of is mogelijk het moederbord kapot
Ik heb al geprobeerd de PC te starten met de wel bekende schroevendraaier. Maar ook daar ging hij niet mee aan.
Zijn er nog tips, of moet ik echt even een andere voeding regelen om het te testen.
Het mobo is een MSI MS 7302.
Verder weet ik ook niet precies wat erin zit.
Ps. Sorry als ik wat laat reageer ik moet nu namelijk weg.
Uiteraard heb ik ook al zo veel mogelijk los gekoppeld, maar er gebeurd gewoon helemaal niks. Geen piepje, geen klijn fannejte wat spind. Alleen maar een lampje wat brand van de card reader (welke op het mobo zit geprikt).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.