Melding van quote.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Op Fok! krijg je rechts onderin een melding op het moment dat iemand gereageerd heeft (quote) op je post. GoT heeft dat niet. Is daar een reden voor? Ik vind het persoonlijk best een goede feature namelijk.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 19:50

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Move naar LD

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:24

Fiber

Beaches are for storming.

En waar is zo'n melding dat je ge-quote bent dan nuttig voor...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:24
Fiber schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:24:
En waar is zo'n melding dat je ge-quote bent dan nuttig voor...? O-)
Dan weet je dat iemand op je reageert en kan jij daar weer op reageren.

Lijkt me niet altijd even wenselijk en misschien is GoT wel te groot ervoor, maar soms zou het wel handig zijn ja.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Waar zou dat dan handig voor kunnen zijn?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
:? Dat leg ik net uit. Als jij dat niet handig vindt, mag jij dat vinden, ik zou dat wel handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Vind dit ook een handige feature! Dat is zeker handig, heb het zo vaak dat je dan bv in een topic iemand een goede tip geeft of in een discussie op iemand direct reageert en daar gewoon helemaal niks meer van terughoort. Omdat die persoon bv je reactie gemist heeft als ie een dagje niet in zo'n topic kijkt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Weet niet wat de cijfers zijn, maar GoT zal niet veel onder doen voor Fok! qua aantal members toch?
Het is een leuke feature aangezien je niet meteen alle topics hoeft af te lopen of iemand gereageerd heeft op jouw post.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
kaos- schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:32:
Weet niet wat de cijfers zijn, maar GoT zal niet veel onder doen voor Fok! qua aantal members toch?
Ik gok dat GoT 2x zo groot is eigenlijk, maar wat is je punt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hoewel ik trouwens wel moet opmerken dat deze feature, als ie net zo geimplementeerd zou worden als op Fok! wel onnodig quoten in de hand werkt. Handiger zou dan zijn als dit, naast bij quotes, ook zou werken bij een - ook nieuw te implementeren - "reageer op" functie; wellicht kan dit zelfs simpel door het gebruik van @username daaraan te koppelen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Lijkt mij opzich ook wel een handige feature om te hebben, ja. Mits dit wel gebeurd in je Post History/myReact natuurlijk. Dat zou je per topic een icoontje oid kunnen laten aangeven als reactie met jouw naam of quote van jouw bericht geplaatst is.
Zoiets in het topic zelf zou niet zo handig zijn. Dat zie je namelijk snel genoeg als je even de moeite neemt om te scrollen/bladeren naar laatste pagina in het topic.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 08-04-2013 20:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Eigenlijk bestaat die functie al lang...:

Melding van quote.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fiber schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:42:
Eigenlijk bestaat die functie al lang...:

Melding van quote.

:)
Ben je graag flauw of wil je het gewoon niet snappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 15:23
Een revisie van het notificatiesysteem is een ding waar ik in de toekomst aan wil werken, maar dan niet enkel voor het forum. Er zijn tal van zaken waar je van op de hoogte kan worden gebracht wat interessant kan zijn. Denk bijvoorbeeld als iemand op jou onder een artikel reageert, als iemand je review beoordeelt of iemand een review over je schrijft n.a.v. V&A. Het is alleen de kunst om het geen information overload te laten worden, plus moet het mogelijk zijn om ook bepaalde notificaties uit te kunnen zetten. Al met al moet het goed worden uitgedacht :).

Ik heb overigens op het moment niet inzichtelijk wanneer we er aan gaan werken, maar het staat in ieder geval hoog op mijn eigen persoonlijke wenslijstje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

@ Hahn, Ik snap het nut nog steeds niet helemaal... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 08-04-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fiber schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:44:
Ik snap het nut nog steeds niet helemaal... :)
Prima, hoeft ook niet, dan gebruik jij het niet mocht het er ooit van komen. Maar ga aub niet lopen kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Houd het netjes jongens. Ik moddereer heel erg losjes, maar als je mijn grens overschrijdt dan heeft dat nadelige gevolgen voor je karma })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Misha schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:44:
Een revisie van het notificatiesysteem is een ding waar ik in de toekomst aan wil werken, maar dan niet enkel voor het forum. Er zijn tal van zaken waar je van op de hoogte kan worden gebracht wat interessant kan zijn. Denk bijvoorbeeld als iemand op jou onder een artikel reageert, als iemand je review beoordeelt of iemand een review over je schrijft n.a.v. V&A. Het is alleen de kunst om het geen information overload te laten worden, plus moet het mogelijk zijn om ook bepaalde notificaties uit te kunnen zetten. Al met al moet het goed worden uitgedacht :).

Ik heb overigens op het moment niet inzichtelijk wanneer we er aan gaan werken, maar het staat in ieder geval hoog op mijn eigen persoonlijke wenslijstje :+
Dat lijkt me een prima idee. Het feit dat je bepaalde notificaties ook aan/uit kan zetten.
Het viel me gewoon op dat Fok! daar dus een bepaalde functie voor heeft die ik regelmatig gebruik.

Wat me ook opvalt : Op GoT krijg je een knop te zien als er nieuwe berichten zijn geplaatst in een bepaald topic, op Fok! wordt dezelfde realtime erin geladen. Ben er nog niet helemaal uit wat nu precies de beste manier is eigenlijk :+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

crisp

Devver

Pixelated

kaos- schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:03:
[...]
Wat me ook opvalt : Op GoT krijg je een knop te zien als er nieuwe berichten zijn geplaatst in een bepaald topic, op Fok! wordt dezelfde realtime erin geladen. Ben er nog niet helemaal uit wat nu precies de beste manier is eigenlijk :+
Die nieuwe reacties worden bij ons ook realtime ingeladen, maar we hebben er bewust voor gekozen daar een subtiele melding van te maken in plaats van ze direct ook te tonen daar dit soms nogal als storend ervaren kan worden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Zie je daar al de knop terwijl je nog bijvoorbeeld halverwege de discussie zit? Dat lijkt me ook wat afleidend werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
crisp schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:16:
[...]

Die nieuwe reacties worden bij ons ook realtime ingeladen, maar we hebben er bewust voor gekozen daar een subtiele melding van te maken in plaats van ze direct ook te tonen daar dit soms nogal als storend ervaren kan worden.
Bij nader inzien vind ik dat ook de fijnste methode idd.
Toch die realtime notificatie van quotes zou het geheel helemaal compleet maken :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:23
Ik ben benieuwd naar het nieuwe notificatiesysteem. IK zou het zelf ook wel handig vinden om van meerdere zaken op de hoogte te worden gebracht. Waaronder dus een melding als iemand mij gequote heeft. Zeker als je in een discussie reageert die heel erg actief is dan is het makkelijk om een reactie van iemand die jouw post gequote heeft over het hoofd te zien.

Dus ik stem voor deze feature. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024

Goed plan.
Ook misschien een idee om een soort filter te kunnen gebruiken voor actieve topics. Nu krijg ik alles te zen maar dat zou je wat persoonlijker kunnen maken. Maar ja nu kom ik vaak iets tegen waar ik anders nooit naar zou kijken of niet wist dat het bestond. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

crisp

Devver

Pixelated

clemento schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 07:34:
[...]

Goed plan.
Ook misschien een idee om een soort filter te kunnen gebruiken voor actieve topics. Nu krijg ik alles te zen maar dat zou je wat persoonlijker kunnen maken. Maar ja nu kom ik vaak iets tegen waar ik anders nooit naar zou kijken of niet wist dat het bestond. 8)
Je kan al fora uitsluiten in het actieve topics overzicht; zie je voorkeuren ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

DIt lijkt me op zich ook wel een nuttige feature. Het probleem is echter dat je niet altijd gequote wordt wanneer er een antwoord wordt gegeven op iets dat je gezegd hebt.
Zo zijn er velen die gewoon @username gebruiken in plaats van de quote-functie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07 17:27

Dit klinkt zeer goed en zou ik persoonlijk als grote toegevoegde waarde zien. Notificaties zijn m.i. een goede manier om onnodig zoeken te voorkomen. Tweakers is een complexe website met veel onderdelen welke (nog meer dan voorheen met de introductie van T7) in een juiste balans goed met elkaar samenwerken. Jij kaart 4 zaken aan op verschillende "locaties" binnen Tweakers, als die allen notificaties geven op de frontpage (en natuurlijk alle achterliggende pages) dan zal het nog coherenter aanvoelen.

TL;DR: cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uncle Mel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:06:
[...]

Dit klinkt zeer goed en zou ik persoonlijk als grote toegevoegde waarde zien. Notificaties zijn m.i. een goede manier om onnodig zoeken te voorkomen. Tweakers is een complexe website met veel onderdelen welke (nog meer dan voorheen met de introductie van T7) in een juiste balans goed met elkaar samenwerken. Jij kaart 4 zaken aan op verschillende "locaties" binnen Tweakers, als die allen notificaties geven op de frontpage (en natuurlijk alle achterliggende pages) dan zal het nog coherenter aanvoelen.

TL;DR: cool
Over zoeken gesproken: De zoekfunctie mag ook eens onder handen genomen worden. Laatst zocht ik Post hier je vriend(in) - Deel 19. Ik zocht met de zoektermen "Post je vriendin". Geen resultaten. Toch wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:46

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:29:
[...]

Over zoeken gesproken: De zoekfunctie mag ook eens onder handen genomen worden. Laatst zocht ik Post hier je vriend(in) - Deel 19. Ik zocht met de zoektermen "Post je vriendin". Geen resultaten. Toch wel een beetje jammer.
Zijn ze al mee bezig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 09-04-2013 10:33 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keep up the good work. d:)b
Pagina: 1