Goedenavond allemaal,
Ik ben opzoek naar een huis-tuin-keukenlaptop voor thuis. Vorige laptop is al een tijdje geleden gesneuveld (Acer) en was ook al een oudje. Mijn werklaptop hebben we een tijdje gebruikt, maar die wil ik meer zakelijk houden en niet meer privé gebruiken.
Wat gaan we er mee doen:
We hebben een tablet voor het gemak, dus de laptop is puur voor:
- Vakantiefotoboeken maken en daarbij de foto's bewerken met Photoshop
- Word / Excel, etc. etc.
- Printer er op aan sluiten
En verder moet hij geschikt zijn voor al het dagelijkse. Fatsoenlijk een video kunnen afspelen, maar gamen is niet de bedoeling met de laptop.
Via de site van de consumentenbond kwam deze naar voren als Beste Koop en Beste uit de test.
HP G7-2278ED
i7 zag ik zo gauw en volgens mij ook wel afdoende RAM. Enige is de HDD die 500Gb is, maar we gebruiken veelal een externe HDD voor foto's e.d.
Kortgezegd, goed ding en aanschaffen?
Heb hem op het oog bij de Mediamarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...21,594475.html?langId=-11
Thanks!
Ik ben opzoek naar een huis-tuin-keukenlaptop voor thuis. Vorige laptop is al een tijdje geleden gesneuveld (Acer) en was ook al een oudje. Mijn werklaptop hebben we een tijdje gebruikt, maar die wil ik meer zakelijk houden en niet meer privé gebruiken.
Wat gaan we er mee doen:
We hebben een tablet voor het gemak, dus de laptop is puur voor:
- Vakantiefotoboeken maken en daarbij de foto's bewerken met Photoshop
- Word / Excel, etc. etc.
- Printer er op aan sluiten
En verder moet hij geschikt zijn voor al het dagelijkse. Fatsoenlijk een video kunnen afspelen, maar gamen is niet de bedoeling met de laptop.
Via de site van de consumentenbond kwam deze naar voren als Beste Koop en Beste uit de test.
HP G7-2278ED
i7 zag ik zo gauw en volgens mij ook wel afdoende RAM. Enige is de HDD die 500Gb is, maar we gebruiken veelal een externe HDD voor foto's e.d.
Kortgezegd, goed ding en aanschaffen?
Heb hem op het oog bij de Mediamarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...21,594475.html?langId=-11
Thanks!