Ik maak gebruik van een TP-Link TL-WR1043ND router met daarop firmware DD-WRT v24-sp2 geïnstalleerd. Onder het kopje ‘Services’, ‘VPN’ heb ik de PPTP server enabled en maak gebruik van de Google Public DNS IP addresses (IPv4) 8.8.8.8 (DNS1) en 8.8.4.4 (DNS2).
Vanaf mijn iPad maak ik verbinding met de VPN server en deze komt goed tot stand, echter na exact 2:30 minuten wordt de verbinding iedere keer verbroken. Hetzelfde gebeurt overigens wanneer ik verbinding maak met een laptop (win7).
Ik had ergens gelezen dat dit aan de firewall van de router zou kunnen liggen, dus deze heb ik al een keer uitgezet. Dit was echter niet de oplossing.
Herkent iemand dit probleem en/of weet iemand een oplossing?
Vanaf mijn iPad maak ik verbinding met de VPN server en deze komt goed tot stand, echter na exact 2:30 minuten wordt de verbinding iedere keer verbroken. Hetzelfde gebeurt overigens wanneer ik verbinding maak met een laptop (win7).
Ik had ergens gelezen dat dit aan de firewall van de router zou kunnen liggen, dus deze heb ik al een keer uitgezet. Dit was echter niet de oplossing.
Herkent iemand dit probleem en/of weet iemand een oplossing?