Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 12:12
Mijn Sony KDL-37W5740 heeft als het goed is een DVB-C ontvanger aan boord.
UPC heeft zijn digitale netwerk van encryptie ontzien, dus ik dacht mooi even dvb-c op mijn sony te kunnen gaan kijken.
Analoog werkt de tv prima. Met een oude gare UPC HD box werkt het ook goed(buiten haperingen in het geluid). Als ik digitale zenders wil kijken(kabel settings, niet aards) dan vind hij geen enkele zenders. Als ik bij systeem status kijk, zegt mijn tv dat hij NO SIGNAL heeft.

Hoe kan dit aangezien ik wel analoog via dezelfde aansluiting tv kan kijken?

Dank

edit: Laatste software update reeds uitgevoerd

[ Voor 4% gewijzigd door Animal op 08-04-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 20:58

mr.paaJ

generatie cmd+z

De HD decoder geeft op dezelfde kabel wel signaal? Vreemd, los van eventuele CI+ problemen zou je dan in ieder geval de zenders moeten vinden.

Er staat me bij dat ik eens een TV uit die tijd (geen idee of dat Sony was) aan de praat heb gekregen door toch voor de niet-logische Aards optie te kiezen, misschien het proberen waard.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 12:12
De HD decoder geeft idd gewoon (HD) kanalen weer. Op dezelfde kabel. De televisie geeft ook analoog beeld weer. Digitaal vind hij geen enkele zender.

Iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb je handmatig de instellingen van UPC doorgevoerd in de setup? De Bravia van mijn ouders vond niet alle zenders met de automatische search, maar na handmatig frequentie/rate/etc invoeren, werkte het perfect.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 20:58

mr.paaJ

generatie cmd+z

Deze dus:
Vul bij de frequentie ‘164.000’ in en bij het Netwerk-ID de code voor uw provincie.
Noord Holland 43136 Gelderland 43142
Flevoland 43138 Brabant 43144
Friesland 43140 Zuid Holland 43146

liever de tong gebrand dan lauwe soep