Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Provider voor e-mail forwarding

Pagina: 1
Acties:

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 22:02
Ik heb een reeks websites onder mijn hoede, hiervoor heb ik een reseller account met een control panel voor 35 euro per maand. Sinds enkele maanden heb ik alle websites overgezet op gratis cloud hosting (Heroku), waardoor mijn dure hosting pakket een beetje overbodig is geworden, behalve één ding, e-mail. Elke website heeft minimaal een info@ adres die geforward moet worden.

Wat ik eigenlijk zoek is een cloud-dienst waar ik m'n MX records naar kan verwijzen en een reeks e-mail forwards kan instellen, uiteraard voor een redelijk bedrag (max enkele euro's per maand). Ik ben al dagen aan het zoeken maar heb nog niets gevonden. Heeft iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door plakbandrol op 08-04-2013 16:31 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Cyphax

Moderator LNX
Moet met Outlook.com van MS kunnen, maar ook met Google's Apps for business, al kost die laatste een paar euro per maand.

https://www.google.com/enterprise/apps/business/pricing.html
http://lifehacker.com/596...with-your-personal-domain

Als je die allemaal naar één van die diensten verwijst kan je bij het binnenkomen wel filteren denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 08-04-2013 16:35 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 22:02
Oja google apps had ik gezien, maar officieel mag je die volgens mij niet gebruiken als particulier, plus ik weet niet of forwarding mogelijk is zonder dat er expliciet gmail wordt meegestuurd in de headers.

Outlook heb ik geen ervaring mee, is dat betrouwbaar en transparant?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Cyphax

Moderator LNX
Outlook is net nieuw eigenlijk, nadat Hotmail uitgefaseerd wordt. Tja, betrouwbaar... ik denk het wel eigenlijk. Ze zijn een te grote speler om onbetrouwbaar te zijn lijkt me. :)
Ik weet niet of je ze transparant kan noemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cyphax op 08-04-2013 17:03 ]

Saved by the buoyancy of citrus