doen of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
ik heb dit systeem hieronder. Ik wil graag een extra hdd( 30gb en 128mb 133mhz ram geheugen erbij. Zal ik dit doen of sparen voor een nieuwe comp

Verwijderd

gewoon doen, 800MHz is echt nog snel genoeg hoor!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Upgraden zou ik doen. Systeem kan nog wel een poosje meer hoor, zo traag is een P3-800 ook weer niet.

Virussen? Scan ze hier!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
eerst dat wat je zegt, drbij zetten, end an verder gaan sparen voor een nieuwe proc en mobo.....dat zou ik in ieder geval doen, 800 kan nog goed mee hoor

Verwijderd

gewooon doen

• SPOXER
Dit systeem is al een keer upgegrade van een 350 naar de 800 + mobo. De kast waar deze comp in zit is bijna 2 jaar oud. Maakt dat iets uit in de toekomst. Want ik geloof dat de nieuwe kasten een anderevoltage hebben (mijne heeft 350volt)

Verwijderd

350V lijkt me sterk! Lijkt me gewoon een 110/230V 350W voeding in je kast.

Zo'n kast kan een mensenleven mee. 350Watt is voorlopig ook nog wel genoeg :)

Verwijderd

't moet ook niet gekker worden, tuurlijk kan dit systeem voorlopig nog prima mee.
Lukt het allemaal wat minder, geheugen erbij (works miracles).
Ken nog bergjes mensen die wel graag zo'n (in jouw ogen) verouderd systeem willen hebben.

Suc6 met upgraden.

Verwijderd

Als je spellen speelt zou ik er een nieuwe videokaart in gooien want Vodoo II is niet echt meer het nieuwste. :)

Hoeveel gig heb je nu ?

Extra geheugen zeker doen kot geen flikker nu. :)

• SPOXER
profiel net bijgewerkt. Het volledige profiel is gewist door de crash van afgelopen week. Eigenlijk zou ik ook wel een nieuwe geluidskaart erbij kunnen doen. Zou de computer ook sneller worden met een nieuwe geluidskaart.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04
Ja ik zou upgraden die pc is snel zat echt waar die van mij is nieuw en trager denk ik.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Koop wat je niet laten kan.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.