Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Degelijk snelle laptop gezocht waar ik tenminste wat nieuwe games op kan spelen, denk hierbij aan War Thunder, Dota 2, Battlefield 3. 'T mag van mij best op wat lagere settings spelen, het hoeft niet mijn gaming PC te vervangen!
Wat mag je laptop gaan kosten?
- Tussen de 600 en 700 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
- Ja, hij zou het liefst wel een schooldagje mee moeten gaan, 4 tot 6 uur?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- ASUS, Acer, kan ik via m'n werk goedkoop krijgen
(Werk in een computer winkel, dus kan alles via inkoop prijs krijgen, alsnog blijft mijn WINKEL budget 700.)
Heb zelf uiteraard ook onderzoek gedaan, en twijfel tussen de Inspiron 15R SE (Na wat kortingscode bij elkaar, 650 met verzendkosten, zonder cashback)
en deze op het AMD front: Asus N56DP-S3007V
600 euro, wat erg goedkoop is vergeleken met de rest bij 4launch.
Laatste resterende Windows 7 ASUS modelletjes opgekocht heb ik mij weten te vertellen
Ik moet wel zeggen, vind Dell er niet uit zien
- Degelijk snelle laptop gezocht waar ik tenminste wat nieuwe games op kan spelen, denk hierbij aan War Thunder, Dota 2, Battlefield 3. 'T mag van mij best op wat lagere settings spelen, het hoeft niet mijn gaming PC te vervangen!
Wat mag je laptop gaan kosten?
- Tussen de 600 en 700 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
- Ja, hij zou het liefst wel een schooldagje mee moeten gaan, 4 tot 6 uur?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- ASUS, Acer, kan ik via m'n werk goedkoop krijgen
(Werk in een computer winkel, dus kan alles via inkoop prijs krijgen, alsnog blijft mijn WINKEL budget 700.)
Heb zelf uiteraard ook onderzoek gedaan, en twijfel tussen de Inspiron 15R SE (Na wat kortingscode bij elkaar, 650 met verzendkosten, zonder cashback)
en deze op het AMD front: Asus N56DP-S3007V
600 euro, wat erg goedkoop is vergeleken met de rest bij 4launch.
Laatste resterende Windows 7 ASUS modelletjes opgekocht heb ik mij weten te vertellen
Ik moet wel zeggen, vind Dell er niet uit zien