[afgelopen] Galaxy Ace € 5,50 pm - 1 jarig - Typhone/GSMeasy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 10:01
Op zoek naar deze aanbieding? Helaas... dat was eind maart. Nu de rest van m'n verhaal:

Eind maart hadden Typhone en GSMeasy een actie dat je bij een Telfort SIM Only van € 5,50 p/m, 1 jarig abonnement, een gratis Samsung Galaxy Ace kreeg. (om natuurlijk hun kwartaaltarget te halen).

Met het idee dat je hier overheen ook nog € 20,- cashback kreeg heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding bij Typhone. Eenmaal het toestel ontvangen blijkt het een Duitse versie te zijn. Opzich geen probleem, ware het niet dat je dan geen recht hebt op die € 20,- cashback.

Dit stond niet op de site vermeld, en bij aangesloten dealers op de Samsung site staat Typhone er wel tussen.

Zijn er meer mensen die gebruik hebben gemaakt van deze aanbieding en dit probleem hebben? Ik ben ook benieuwd naar de mensen die wel een toestel hebben ontvangen met Nederlandse EAN code, en dus wel gebruik kunnen maken van de cashback actie.

Eerste mailcontact met Typhone heb ik al gehad, waarin aangegeven werd dat ze de toestellen uit Duitsland hebben, en zij hierdoor deze aanbieding konden maken.

(Ps. Aangezien dit een aanbieding is die in ons oude vertrouwde kortingen-topic is besproken heb ik het topic hier aan gemaakt, omdat hier waarschijnlijk de meeste personen zitten die deze aanbieding hebben gebruikt en niet in SF.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:13
Als het er niet erbij stond had je eerst moeten mailen, voordat je ging bestellen. Leek me een prima deal, ook zonder cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Heb er zelf ook gebruik van gemaakt; kreeg inderdaad ook geïmporteerde toestellen. Eentje was Noorweegs (of iets dergelijks) en de andere twee Grieks, waardoor er inderdaad geen cashbacks meer over te vragen zijn.

Hier is de aanbieding nog te zien; daarbij wordt impliciet ook aangegeven dat daar geen € 20 cashback meer op geldt, omdat dit wel expliciet wordt vermeld bij de Galaxy Y onderaan de pagina:
http://www.gsmeasy.nl/toestel-bij-simonly/

Ook heb ik via shopkorting.nl besteld voor nog wat extra korting; opmerkelijk is dat er maar een aanvraag daarvan goedgekeurd is. Maar goed, de aanbieding is al zo scherp dat ik er ook geen werk meer ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
CaptainPanda schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:10:
Ook heb ik via shopkorting.nl besteld voor nog wat extra korting; opmerkelijk is dat er maar een aanvraag daarvan goedgekeurd is. Maar goed, de aanbieding is al zo scherp dat ik er ook geen werk meer ga maken.
Dit kost je letterlijk 2 minuten. Mailtje sturen en zij gaan er achteraan. Als jij geen goedkeuring krijgt, krijgen zij geen provisie. Kopie/screenshot van de bestelling meesturen en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Hier ook toestel met niet geaccepteerde EAN. Maar we kijken (bijna) gegeven paard (66 - 5 euro shopkorting = 61 euro) natuurlijk niet in de bek :-).

[ Voor 5% gewijzigd door MrBB op 11-04-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 10:01
Het is absoluut een goede aanbieding geweest, ook zonder die cashback. Ik ben alleen van mening dat Typhone dit wel even netjes had mogen aangeven. Het verschil van € 66,- of € 46,- vind ik behoorlijk.

@CaptainPanda: Dat dit bij toestel x wel wordt genoemd betekend natuurlijk niet dat het bij toestel y niet geldt. Op de site van Samsung staat dat je de korting krijgt bij Typhone, wat dus niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb hem ook van GSMeasy,maar ook geen cashback voor mij geen probleem 66 euro voor dat toestel vind ik ook een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Same here, was een prima verjaardagskado, en ik wist dat het risico van de cashback erin zat. Jammer dan, maar ik lig er niet wakker van en ik ga er ook geen energie insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
Gewoon Samsung mailen en zeggen dat je bij typhone een ace hebt gekocht maar dat de EAN anders is.
Typhone staat gewoon bij Samsung op de site dus misschien dat ze alsnog cashback doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:28
Waren bij jullie die buitenlandse toestellen simlockvrij?
Ik heb 'm in verzegelde doos verkocht en de koper zegt dat hij niet simlockvrij is.
Hij heeft nu kosten gemaakt bij een telecom winkel die zeggen dat ze 'm simlockvrij hebben gemaakt.
Wat hebben jullie moeten doen om 'm aan de praat te krijgen?
Alleen taal aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Die van mij is simlockvrij, ik moest inderdaad wel de taal aanpassen van Duits naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
van mij ook simlockvrij,moest alleen de taal van pools naar nederlands veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Ja, alleen de taal veranderd; verder simlock-vrij. Kwamen ook in een doos die bedoeld is voor de losse verkoop zonder sim-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
-Nexus- schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:55:
van mij ook simlockvrij,moest alleen de taal van pools naar nederlands veranderen.
Kan bij mij ook Pools geweest zijn trouwens, ik heb het direct aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:59
Hier ook een buitenlandse Ace ontvangen, helaas geen cashback vanwege EAN-nummer maar ik vond het sowieso een goede deal. Als ik die € 20,00 wèl had kunnen vangen was dat mooi meegenomen geweest, maar zal er niet wakker van liggen.
Ik ben trouwens allang blij dat ik hem nog gekregen heb, want ik was officieel 9 minuten te laat met het contract terugmailen

Was overigens wel een vreemde ervaring: start ik de Ace voor 't eerst op, komen er na het bootscreen ineens allemaal Griekse letters op het scherm.
De linkse knop op het scherm (met een rood plusje erin) was voor noodoproepen en de rechtse bleek voor taalkeuze te zijn. Zie dat maar eens uit te vinden alleen aan de hand van de tekst :)

Simlock heb ik niet gecontroleerd, maar aangezien het een toestel is dat GSMEasy uit het buitenland gehaald heeft en de doos geseald was, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de Ace alleen maar Telfort SIMkaartjes lust. Bovendien heb ik nog nooit meegemaakt dat een toestel bij een abonnement een simlock had.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Hmmm, ik heb dit abonnement met deze telefoon bij twee mensen aangeraden. Allebei hebben ze deze gekocht bij Typhone en volgens mij ook de cashback actie succesvol doorlopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 09-04-2013 09:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Dat 'volgens mij' is nogal onzeker :)
Zou je dat willen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 13:42
Cashback duurt toch sowieso zes weken dus hoe kan je dat nu al weten?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Het was pas echt balen toen ik de Galaxy Y besteld had, en dacht een mooie deal binnen dacht te slepen, niet veel later een nóg betere actie (Ace) kwam! :')

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
Nu krijg ik net een mailtje van GSMEasy:
Geachte Dhr. Valentino-46,

Onlangs bestelde u bij GSMEasy.nl een nieuwe Samsung Galaxy Ace. Wanneer u de Ace voor het eerst in gebruik neemt, moet u een taal kiezen. Dit moet u doen op het onderstaande scherm:

[hier ontbreekt het plaatje]

Het kan echter voorkomen dat u een andere taal dan Engels of Nederlands ziet op dit scherm. U kunt in dat geval altijd de Nederlandse taal selecteren door op de roodomcirkelde knop te drukken. U krijgt dan direct een keuzemenu en selecteert vervolgens uw gewenste taal. Daarna doorloopt u eenvoudig de rest van het installatieproces.

Wij wensen u veel plezier met uw Samsung Galaxy Ace.
Mosterd na de maaltijd, maar toch attent.
Wel slordig dat ze het plaatje niet (goed) hebben bijgevoegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Valentino-46 op 09-04-2013 17:09 ]

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Zat er ook een geheugenkaart + adapter in de verpakking van de bezorgde Galaxy Ace zoals overal bij de specificaties staat?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
Bij mij zat het in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumatran
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 16:50
Ik heb de cashback zojuist ontvangen! _/-\o_
Dus gewoon proberen mensen, ook al heb je een andere EAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
Had jij dan geen goeie EAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
melk0r schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:05:
Zat er ook een geheugenkaart + adapter in de verpakking van de bezorgde Galaxy Ace zoals overal bij de specificaties staat?
Dit was alles wat er in het doosje zat:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/644640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Dank je wel voor de duidelijkheid!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een e-mail gestuurd aan de Samsung klantenservice m.b.t. cashback op een ander EAN nummer. Volgens hen is dit niet mogelijk, maar proberen staat natuurlijk altijd vrij:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Galaxy Ace. U geeft aan dat de EAN code van uw toestel niet overeenkomt met de EAN codes die op onze website wordt aangegeven.

Allereerst wensen wij u veel plezier met uw nieuw toestel Samsung Ace en wij vinden het vervelend voor u dat de EAN codes niet overeenkomen die op ons webiste wordt weergegeven.

Hierbij wil ik u informeren dat u helaas niet kunt meedoen met de actie van de 20 euro cashback. De EAN codes moeten overeenkomen die op ons webiste staan aangegeven. Het s een regelement van de promotie afdeling. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumatran
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 16:50
Mijn EAN kwam niet voor in het lijstje van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
Mooi klote, ik had ook een "verkeerde" EAN code en heb er niet aan gedacht om het gewoon te proberen.
Mijn Ace is trouwens alweer naar een nieuw baasje.
Als ik er nou die sticker afgepulkt had, kon ik misschien ook nog € 20,- vangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
Sumatran schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:01:
[...]

Mijn EAN kwam niet voor in het lijstje van Samsung.
Dan ga ik het gewoon proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Hier de cashback ontvangen. Mijn EAN stond niet op het lijstje. Ingediend rond 8 april, dus snel geregeld al met al;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
Is er bij iemand anders ook 7,xx euro afgeschreven ipv 5,50? Heeft zeker te maken met dat je vooruit betaalt en de rest van de eerste maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Dat heeft ermee te maken dat je nog een deel van maart t/m 8 april hebt gebruikt. Zeg maar 1/3 van die 5,50 euro p.m. moet je erbij op tellen en dan kom je aan 7 euro nog wat.

Bij Telfort begint iedere maand op de 8e.

[ Voor 11% gewijzigd door objectief2 op 19-04-2013 18:46 ]

Pagina: 1