Zelf ben ik een behoorlijke doorgewinterde Android gebruiker dus hoop ik dat jullie me willen helpen
Intro
*Email adressen zijn ziggo adressen
*Office Outlook is de mailclient op pc, dus ook een calender is aanwezig, GEEN exchange server aanwezig
*Agenda in ios wordt (nog) niet gebruikt
*Mijn moeder gebruikt Ipad voor 90%, dus heeft haar account, zo ook de aankopen op haar naam.
*De spelletjes en Facebook dingen staan ingelogd onder mijn moeders account
*Mijn vader gebruikt voor 90% de PC
Vragen
Intro
- Mijn vader wil graag een smartphone, is met 72 jaar niet zo heel piep meer, maar gebruikt dagelijks nog pc en diverse software. Het uitzoeken (en configureren) van nieuwe dingen vindt hij wel moeilijk en laat dat meestal aan mij over.
- Aangezien mijn ouders al een Ipad hebben is de keuze op een Iphone gevallen, bovendien is IOS wat duidelijker.
- Zoals gezegd wil mijn vader een smartphone, dit wil hij vooral gaan gebruiken voor agenda, herinneringen en whatssapp
- De agendapunten worden op de PC ingevoerd, en evt. in de ipad, maar in principe niet in de iphone omdat dat wat priegelig is.
*Email adressen zijn ziggo adressen
*Office Outlook is de mailclient op pc, dus ook een calender is aanwezig, GEEN exchange server aanwezig
*Agenda in ios wordt (nog) niet gebruikt
*Mijn moeder gebruikt Ipad voor 90%, dus heeft haar account, zo ook de aankopen op haar naam.
*De spelletjes en Facebook dingen staan ingelogd onder mijn moeders account
*Mijn vader gebruikt voor 90% de PC
Vragen
- Welk programma gebruik je op de PC om de agenda te vullen? Ical werkt volgens mij enkel onder IOS
- Is het wenselijk om een nieuw emailadres te maken bijv. gmail of applemail(?)
- Het syncen moet automatisch gaan, dus in de cloud
- Kan de Ipad op mijn moeders account blijven, maar de agenda op mijn vaders account
- zo nee, kan je aankopen omzetten
- Zijn er grote letter toetsenboarden
- De keuze valt op een nieuwe Iphone4 8GB, (16GB lijkt mij niet nodig) en 2e hands liggen de prijzen belachelijk hoog. Is er een goede rede om voor een 4S te gaan?
- Is er een provider waar bepaalde dingen niet ondersteund word, mijn vader gaat wss voor Simyo prepaid met internet
[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 08-04-2013 10:17 ]
www.casarodriguillo.com