Hey, ik heb vorig jaar een mooie pc gekocht voor games, rond de 700 - 800 euro en dat ding bevalt me prima. Alleen heb ik af en toe het gevoel dat ik niet elke game (pietje precies ben ik ook) op ultra kan draaien, en heb wel eens last van enkele framedrops op sommige zware games op ultra settings. Of bijvoorbeeld bij guildwars 2, dan draai ik 60 - 100 fps, en als ik snel rondraai met mijn camera of gewoon speel een random framedrop krijg, wat ik overigens raar vind. Anyways, hier mijn systeem:
8 GB RAM.
Intel i5-3550, quadcore @ 3,3ghz
Nvidia Geforce GTX 560 van ASUS.
Moederbord weet ik zo 1, 2, 3 ff niet
Maar, wat van deze 3 hoofdcomponenten is nou echt bottleneck? Ik had het een tijdje geleden eens eerder gevraagd en toen werd er de grafische kaart genoemd, terwijl passmark zegt dat mijn gtx560 toch wel in de top 20 zit. Ik heb geen idee. ): Mocht er wat te upgraden vallen, wat zal het belangrijkst wezen? Ik heb nog geen SSD though, maar daar heb ik geen verstand van. Geen idee wat voor SSD ik moet nemen voor de beste "bang for your buck".
Alvast bedankt : )
8 GB RAM.
Intel i5-3550, quadcore @ 3,3ghz
Nvidia Geforce GTX 560 van ASUS.
Moederbord weet ik zo 1, 2, 3 ff niet
Maar, wat van deze 3 hoofdcomponenten is nou echt bottleneck? Ik had het een tijdje geleden eens eerder gevraagd en toen werd er de grafische kaart genoemd, terwijl passmark zegt dat mijn gtx560 toch wel in de top 20 zit. Ik heb geen idee. ): Mocht er wat te upgraden vallen, wat zal het belangrijkst wezen? Ik heb nog geen SSD though, maar daar heb ik geen verstand van. Geen idee wat voor SSD ik moet nemen voor de beste "bang for your buck".
Alvast bedankt : )