Medetweakers,
Ik zit met het volgende:
Sinds Bioshock Infinite uit is, ben ik weer wat actiever gaan gamen.
Maar mijn pc slaat tijdens het gamen voortdurend uit. De eerste keer is na een uurtje of twee gamen, vervolgens iedere keer na een half uurtje.
Dit probleem heb ik in het verleden al meer gehad, maar na het vervangen en updaten van diverse onderdelen was het probleem verholpen. Tot nu dus.
De enige onderdelen die nog steeds hetzelfde zijn, is de processor AMD X4 965 (inmiddels alweer op stockspeeds ivm dit gedoe) Mugen2 erop. En 4 van de 8GB aan geheugen.
verder 8Gb geheugen
GTX580
Coolermaster 1000W voeding
twee normale HD's
SSD
Asus AM3 moederbordje.
Goede Corsair kast met meer dan voldoende airflow
Temps even uitgelezen met CPU ID, echt helemaal niets speciaals. Alleen
voelt de voeding iets warm aan (met een probe blijkt dat de buitenkant 35gr C is.)
De Mugen voelt handwarm aan (CPU doet bijna niets tijdens het gamen)
GTX voelt ook niet warm.
Ik heb tijdens het gamen (22 inch monitor) niet een soepele gameplay, schokt een beetje. Zou met een GTX580 en Bioshock Infinite op een 22 inch niet moeten.
Memtest had ik in het verleden al eens gedaan, leverde niets op.
Jullie ideeën hierover?
Kast is btw stofvrij.
Thnx
Ik zit met het volgende:
Sinds Bioshock Infinite uit is, ben ik weer wat actiever gaan gamen.
Maar mijn pc slaat tijdens het gamen voortdurend uit. De eerste keer is na een uurtje of twee gamen, vervolgens iedere keer na een half uurtje.
Dit probleem heb ik in het verleden al meer gehad, maar na het vervangen en updaten van diverse onderdelen was het probleem verholpen. Tot nu dus.
De enige onderdelen die nog steeds hetzelfde zijn, is de processor AMD X4 965 (inmiddels alweer op stockspeeds ivm dit gedoe) Mugen2 erop. En 4 van de 8GB aan geheugen.
verder 8Gb geheugen
GTX580
Coolermaster 1000W voeding
twee normale HD's
SSD
Asus AM3 moederbordje.
Goede Corsair kast met meer dan voldoende airflow
Temps even uitgelezen met CPU ID, echt helemaal niets speciaals. Alleen
voelt de voeding iets warm aan (met een probe blijkt dat de buitenkant 35gr C is.)
De Mugen voelt handwarm aan (CPU doet bijna niets tijdens het gamen)
GTX voelt ook niet warm.
Ik heb tijdens het gamen (22 inch monitor) niet een soepele gameplay, schokt een beetje. Zou met een GTX580 en Bioshock Infinite op een 22 inch niet moeten.
Memtest had ik in het verleden al eens gedaan, leverde niets op.
Jullie ideeën hierover?
Kast is btw stofvrij.
Thnx