Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 18:27
Mijn oude Logitech Illuminated keyboard heeft het zojuist begeven (frisdrank is nooit goed). Ik ben erg kieskeurig wbt toetsenborden en dit bordje van Logitech is de enige die ik graag mag. Ik ben nu dus wanhopig op zoek naar een nieuwe/gebruikte. :X

Weet iemand waar ik de versie uit 2010 nog kan krijgen?

Heeft er iemand recentelijk nog een Illuminated keyboard gekocht? Wordt W+Shift+Space geregistreerd? http://logitech-nl-emea.c...answers/detail/a_id/25882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuw toetsenbord gekocht. Hiervoor had ik de Illuminated, Volgens mij ook in 2010 gekocht. Er zijn wel 2 toetsen iets afgesleten maar is verder nog in perfecte staat.
Als je wil mag je hem wel voor 40 euro overnemen. Ik woon in Dordrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop82
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)

In voorraad bij 20 winkels. Is sinds 2008 niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 18:27
Die winkels verkopen waarschijnlijk de nieuwe versie van het toetsenbord. Die versie is erg onhandig voor het gamen: http://logitech-nl-emea.c...answers/detail/a_id/25882

[ Voor 4% gewijzigd door Travee op 08-04-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop82
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Dat bericht is anderhalf jaar geleden gepost dus hou er rekening mee dat het basically wil zeggen dat ook zolang al het nieuwe model geleverd wordt. Tenzij dat er een andere Product Number aan gekoppeld is, wat ik nergens kan terugvinden, is de enige manier een winkel met héél oude stock vinden (denk aan kleine winkel die hem veel te duur heeft staan) of een tweedehands te kopen.

Heb je die specifieke combinatie toetsen regelmatig nodig voor gaming ? Want voor gaming vind ik dat toetsenbord alles behalve handig/goed.