Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rapptor13
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-10 19:47
Hallo mede-Tweakers ik heb een vraagje ik heb een HTC sensation XE
Nu kamp ik met het probleem dat de accu Maar Zeer Kort Meegaat Na bijna 3/4 Uurtjes is hij Helemaal leeg en moet hij dus weer aan de oplader er zit een 1730mAh Accu in Nu is mijn vraag Is deze vervangbaar voor een Sterkere accu die Langer meegaat ?

tweede vraag Wat is het voordeel als ik mijn HTC root? Breng het ook nadelen met zich mee ? Kon er zelf echter nooit achter komen _/-\o_ hoelang ik ook heb gezocht

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:34
rapptor13 schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:40:
Hallo mede-Tweakers ik heb een vraagje ik heb een HTC sensation XE
Nu kamp ik met het probleem dat de accu Maar Zeer Kort Meegaat Na bijna 3/4 Uurtjes is hij Helemaal leeg en moet hij dus weer aan de oplader er zit een 1730mAh Accu in Nu is mijn vraag Is deze vervangbaar voor een Sterkere accu die Langer meegaat ?

tweede vraag Wat is het voordeel als ik mijn HTC root? Breng het ook nadelen met zich mee ? Kon er zelf echter nooit achter komen _/-\o_ hoelang ik ook heb gezocht
Daar is al een hele topic over met 7 delen. Iets meer doorzoeken dus....
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1496748

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 07-04-2013 23:24 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
zou het eerder in de software zoeken. Dit klinkt alsof er een proces/app draait die voorkomt dat je toestel in de juiste sleep/standby stand gaat. Het scherm gaat dan misschien wel uit, maar de rest van de hardware draait wellicht op volle toeren. probeer eerst eens via betterbatterystats of iets dergelijks te achterhalen welke app je telefoon wakker houd of gooi er een factory reset tegenaan.

En wat betreft rooten, dit is niks meer dan admin (in unix taal root) rechten krijgen op je system partititie (waar android geinstalleerd staat). belangrijkste nadeel is de risico's die dit mogelijk met zich meebrengt. Met alleen rooten heb je nog geen direct voordeel, je hebt alleen de mogelijkheid om aanpassingen te doen die normaal afgeschermd zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Prulleman op 08-04-2013 09:49 ]

Strava

• rapptor13
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-10 19:47
Oke bedankt voor de informatie hij geeft aan dat bijna 87% naar Het scherm gaat 0_o

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
hoe lang heeft het scherm dan aan gestaan? 3 tot 4 uur zogenaamde 'screen on time' is helemaal niet vreemd of weinig.

Strava