Ha Allen,
Ik heb enige tijd een babyfoon (Alecto DVM-90) aangeschaft die een camera functie heeft en via wifi werkt. Een camera staat opgesteld bij de kids en een ontvangentje staat in de woonkamer.
Volgens het boekje gaat hij over; wifi frequentie: 2,4 tot 2,4835Ghz
Als deze babyfoon aanstaat is het internet traag of valt zelfs weg. Internet op de laptop werkt langzaam, iphone en ipod werken als de ontvanger er naast staat al helemaal niet meer en anders heel traag.
Mijn wifi netwerk loopt op 2,5g. Ik heb geprobeert hem om op 5g te zetten, alleen mijn iphone 4 werkt dan niet en mijn draadloze printer ook niet. Dus zodoende maar weer terug gezet. De snelheid van het internet op de laptop was met 5g wel gewoon snel. Maar goed 5g is geen optie omdat dan de rest niet meer werkt.
Volgens het boekje van de babyfoon is het volgende opgeschreven:
Stel dan uw draadloze router in op het laagste mogelijk kanaal of hoogst mogelijk kanaal. Instructies hiervoor kunt u vinden in de documentatie die bij de draadloze router geleverd is.
Ik heb een draadloze modem/router van ziggo. Gewoon een gratis standaard versie. Merk Ubee.
Onder 802.11 Radio instellingen zijn de volgende gegevens ingevuld:
Output Power: 100%
802.11 Band: 2.4 GHz
802.11 n-mode: auto
802.11 N Support Required: off
Bandwidth: 40MHz Current : 20 Mhz
Sideband for Control Channel (40 Mhz only) Upper: Current : None
Control Channel: Auto Current : 1 ***Interference Level: Acceptable
Regulatory Mode: off
TPC Mitigation (db); 0 off (kan je niet wijzigen)
OBSS Coexistence: 1 enabled (kan je niet wijzigen)
STBC Tx: auto
Iemand een idee om dit op te lossen?
Thanks!
Ik heb enige tijd een babyfoon (Alecto DVM-90) aangeschaft die een camera functie heeft en via wifi werkt. Een camera staat opgesteld bij de kids en een ontvangentje staat in de woonkamer.
Volgens het boekje gaat hij over; wifi frequentie: 2,4 tot 2,4835Ghz
Als deze babyfoon aanstaat is het internet traag of valt zelfs weg. Internet op de laptop werkt langzaam, iphone en ipod werken als de ontvanger er naast staat al helemaal niet meer en anders heel traag.
Mijn wifi netwerk loopt op 2,5g. Ik heb geprobeert hem om op 5g te zetten, alleen mijn iphone 4 werkt dan niet en mijn draadloze printer ook niet. Dus zodoende maar weer terug gezet. De snelheid van het internet op de laptop was met 5g wel gewoon snel. Maar goed 5g is geen optie omdat dan de rest niet meer werkt.
Volgens het boekje van de babyfoon is het volgende opgeschreven:
Stel dan uw draadloze router in op het laagste mogelijk kanaal of hoogst mogelijk kanaal. Instructies hiervoor kunt u vinden in de documentatie die bij de draadloze router geleverd is.
Ik heb een draadloze modem/router van ziggo. Gewoon een gratis standaard versie. Merk Ubee.
Onder 802.11 Radio instellingen zijn de volgende gegevens ingevuld:
Output Power: 100%
802.11 Band: 2.4 GHz
802.11 n-mode: auto
802.11 N Support Required: off
Bandwidth: 40MHz Current : 20 Mhz
Sideband for Control Channel (40 Mhz only) Upper: Current : None
Control Channel: Auto Current : 1 ***Interference Level: Acceptable
Regulatory Mode: off
TPC Mitigation (db); 0 off (kan je niet wijzigen)
OBSS Coexistence: 1 enabled (kan je niet wijzigen)
STBC Tx: auto
Iemand een idee om dit op te lossen?
Thanks!