Beste Amkiller en moderators,
Amkiller ik ben niet blij met het feit dat jij mij een negatieve user review hebt gegeven. Dus bij deze open ik een topic om ons geschil op te lossen. Ik zal hieronder een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd:
Amkiller stuur mij donderdag 04 april 2013 om 20:27 een DM:
hai polli
ik bied je 35 euro en kan hem komen ophalen...woon zelf ook in rotterdam.
grtz cor
-------------------------------------
Donderdag 04 april 2013 21:44 schrijf ik:
Hallo Cor,
Ik vind dat te weinig voor de processor. Ik wil er graag minimaal 45 euro voor.
Donderdag 04 april 2013 22:13 schijft Amkiller:
nee dank je ik zoek verder...
----------------------------------
Donderdag 04 april 2013 22:24 schrijf ik:
40 euro lager ga ik niet.
---------------------------------
Donderdag 04 april 2013 22:35 schijft Amkiller:
oke daar ga ik accoord mee
kunnen we morgen afspreken?
Donderdag 04 april 2013 22:50 schrijf ik:
Morgen komt mij niet uit. Zaterdag of zondag kan ik waarschijnlijk wel. Ik laat het je morgen weet via DM.
Vrijdag 05 april 2013 22:29 schijft Amkiller:
hai polli laat maar gaan. geen dm gehad van je.
ik ga je 1 ster geven voor de moeite.
grtz
------------------------------------
Vrijdag 05 april 2013 23:25 schrijf ik:
Ik wou je net een DM sturen ben net thuis gekomen.
Er zijn een aantal scenario’s mogelijke om tot een oplossing te komen voor deze situatie.
1. We kunnen doen alsof we elkaar nooit gesproken hebben. U verwijdert u feedback en we gaan verder met onze dagelijkse gang van zaken.
2. U wilt de koop voortzetten. Ik nodig u dan uit om het product aanstaande zondag af te halen bij mij thuis.
De keuze is aan jou.
--------------------------------------
Vrijdag 05 april 2013 23:53 schrijft Amkiller:
ja succes met de verkoop kan de beoordeling niet verwijderen, ik heb vandaag gewacht op een dm omdat ik vandaag in de buurt was...twee keer.
nogmaals succes met de verkoop.
Zaterdag 06 april 2013 00:07 schrijft ik:
Ik heb u duidelijk aangegeven dat u het vandaag niet kan komen ophalen aangezien ik tot 22 uur werk en pas 23 uur thuis ben. Dat u toevallig in de buurt was doet deze situatie niet veranderen en tevens heeft u dat niet gemeld aan mij. Ik had beloofd dat ik u een vandaag een DM zou sturen, dat ik heb ik netjes gedaan. Ik heb u daarna een simpele oplossing aangeboden om het alsnog op te komen halen. U heeft niet gebruik gemaakt van die mogelijkheid. Ik zal daarom ook een beoordeling voor u plaatsen, zo vriendelijk ben ik wel. Maar ik zal daarbij wel dezelfde denkwijze gebruiken waarin u voor mij een beoordeling heeft geplaatst.
---------------------------------------
Zaterdag 06 april 2013 08:19 schrijft Amkiller:
is prima.
succes met de verkoop.
Aangezien je zelf hebt aangeven dat je de user review wil aanpassen maar dat niet meer kan heb ik dit topic geopend. Processor staat trouwens nog steeds te koop, dus mocht je nog interesse hebben kan je hem nog steeds ophalen.
Amkiller ik ben niet blij met het feit dat jij mij een negatieve user review hebt gegeven. Dus bij deze open ik een topic om ons geschil op te lossen. Ik zal hieronder een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd:
Amkiller stuur mij donderdag 04 april 2013 om 20:27 een DM:
hai polli
ik bied je 35 euro en kan hem komen ophalen...woon zelf ook in rotterdam.
grtz cor
Donderdag 04 april 2013 21:44 schrijf ik:
Hallo Cor,
Ik vind dat te weinig voor de processor. Ik wil er graag minimaal 45 euro voor.
Donderdag 04 april 2013 22:13 schijft Amkiller:
nee dank je ik zoek verder...
----------------------------------
Donderdag 04 april 2013 22:24 schrijf ik:
40 euro lager ga ik niet.
---------------------------------
Donderdag 04 april 2013 22:35 schijft Amkiller:
oke daar ga ik accoord mee
kunnen we morgen afspreken?
Donderdag 04 april 2013 22:50 schrijf ik:
Morgen komt mij niet uit. Zaterdag of zondag kan ik waarschijnlijk wel. Ik laat het je morgen weet via DM.
Vrijdag 05 april 2013 22:29 schijft Amkiller:
hai polli laat maar gaan. geen dm gehad van je.
ik ga je 1 ster geven voor de moeite.
grtz
------------------------------------
Vrijdag 05 april 2013 23:25 schrijf ik:
Ik wou je net een DM sturen ben net thuis gekomen.
Er zijn een aantal scenario’s mogelijke om tot een oplossing te komen voor deze situatie.
1. We kunnen doen alsof we elkaar nooit gesproken hebben. U verwijdert u feedback en we gaan verder met onze dagelijkse gang van zaken.
2. U wilt de koop voortzetten. Ik nodig u dan uit om het product aanstaande zondag af te halen bij mij thuis.
De keuze is aan jou.
Vrijdag 05 april 2013 23:53 schrijft Amkiller:
ja succes met de verkoop kan de beoordeling niet verwijderen, ik heb vandaag gewacht op een dm omdat ik vandaag in de buurt was...twee keer.
nogmaals succes met de verkoop.
Zaterdag 06 april 2013 00:07 schrijft ik:
Ik heb u duidelijk aangegeven dat u het vandaag niet kan komen ophalen aangezien ik tot 22 uur werk en pas 23 uur thuis ben. Dat u toevallig in de buurt was doet deze situatie niet veranderen en tevens heeft u dat niet gemeld aan mij. Ik had beloofd dat ik u een vandaag een DM zou sturen, dat ik heb ik netjes gedaan. Ik heb u daarna een simpele oplossing aangeboden om het alsnog op te komen halen. U heeft niet gebruik gemaakt van die mogelijkheid. Ik zal daarom ook een beoordeling voor u plaatsen, zo vriendelijk ben ik wel. Maar ik zal daarbij wel dezelfde denkwijze gebruiken waarin u voor mij een beoordeling heeft geplaatst.
Zaterdag 06 april 2013 08:19 schrijft Amkiller:
is prima.
succes met de verkoop.
Aangezien je zelf hebt aangeven dat je de user review wil aanpassen maar dat niet meer kan heb ik dit topic geopend. Processor staat trouwens nog steeds te koop, dus mocht je nog interesse hebben kan je hem nog steeds ophalen.