Toon posts:

[win8] Niet voorbij het inlogscherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een nieuwe pc gekocht met daarop windows 8 en een tijdelijke virusscanner (kapersky?). Nadat ik deze had verwijderd en een freeware virusscanner (AVG) heb geïnstalleerd kan ik na de herstart niet meer inloggen. Op het moment dat ik het plaatje krijg waar ik moet klikken( ik bedoel het scherm met die witte toren) om de verschillende users te kiezen kan ik niet klikken. De tijd en wifi lopen echter wel gewoon door, met de muis is ook niets mis (powerrecover werkt wel van cyberlink). Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Groeten Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:11

Eagle Creek

Breathing security

Hoi Lars,

Dat scherm met die toren moet je omhoog slepen, niet alleen klikken.
Je kunt ook eens CTRL+ALT+DEL proberen.

Tot slot: werkt opstarten in veilige modus om vanuit daar Systeemherstel op te starten wel?

(F8-methode http://www.redmondpie.com...into-windows-8-safe-mode/)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 17:22
Of spatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:24

Umbrah

The Incredible MapMan

Elke knop werkt, ik begin meestal gewoon m'n wachtwoord in te tikken. Win8 heeft een heerlijke toetsenbord workflow :) Trouwens: AVG is nogal traag, de ingebakken virusscanner is meestal voldoende, Windows Defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:11

Eagle Creek

Breathing security

de ingebakken virusscanner is meestal voldoende, Windows Defender.
Heb je hier nog bronnen voor? Hetgeen ik zoal lees (incluis bv recent artikel op security.nl) spreekt dit tegen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden, spatie ctrl alt del en f8 werkten geen van allen. Ik had nog vrij weinig geinstalleerd dus ik heb de systeemherstel cd erin gedaan. Waarschijnlijk is hij tijdens het installeren in de slaapmodus geschoten en toen vastgelopen oid..
Pagina: 1