Windows 8 Automatic Repair

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 03:35
Beste Mede-tweakers,
Ik struggle nogal met 1 bepaalde laptop waar in 1 maand al 2x hetzelfde probleem zich voordoet. Namelijk na updates of iets dergelijks dat ik reboot- en dat ie het dan begeeft. Hij start automatisch een automatic repair die steeds fout afloopt - élke methode via installatie usb sticks heb ik al geprobeerd - hernieuwen van windows 8 werkt niet.

De 'BSOD' die hij geeft vooraleer ie altijd in automatic repair gaat is 0x00021a.
Ter info:
Het toestel is een Medion laptop ( niet van mij, van een klant-)

Ik heb hier al letterlijk meer dan 24 uren zitten op zoeken, zelfs topics afgeschuimd op de officiële MS fora, hier een linkje naar een topic waar 18 volle pagina's waar mensen zich uiten met hetzelfde probleem:
http://answers.microsoft....-8306-321fbb65e2d6?page=3

Ik kan dus het toestel op geen enkele manier meer booten. Niet in veilige modus- niet in gelijk welke F1- F10 reeks van opties bij Win8. Nu is mijn vraag of iemand van jullie ditzelfde probleem al voor hebben gehad, indien ja, wat heb je - als oplossing - naast een clean install kunnen doen?

Thx in advance 8) .
Jerrix

[ Voor 3% gewijzigd door jerrixbe op 07-04-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

er mist een teken in je STOP error.
Is het deze?
How to troubleshoot a "STOP 0xC000021A" error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
Knettergek,
Inderdaad een C ontbreekt - mijn excuses.
Die drwtsn heb ik al geprobeerd maar de uitkomst hiervan heeft mij niet verder gebracht. De log heb ik helaas op dit moment niet bij de hand ( ben niet op het werk ).
De HKEY bij winlogon heb ikzelf nog niet bekeken, dit is het eerste werk morgen. Alvast merci voor de link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
De pagina zelf heeft wel betrekking op windows 7, niet 8. Dus last known good config zal geen optie zijn ;)