Vandaag verliep mijn NIS 2012 dus heb ik deze verwijderd (behoud van intellingen aangevinkt) en NIS 2013 geinstalleerd. (mijn PC draait op vista)
so far so good
Na het opstarten van de PC lijkt NIS 2013 goed te werken, want het bekende icoontje met het grone vinkje verschijnt rechts onderin.
Zodra ik echter NIS 2013 wil openen krijg ik de volgende melding:
"Norton Symantec Framwork werkt niet meer" Het programma wordt gesloten.
Vervolgens verschijnt 1 seconde later het icoontje weer onder in, maar openen van het programma is niet mogelijk.
Op de site van norton kom ik geen oplossing tegen. Wie kent dit probleem en/of weet de oplossing?
p.s. op een laptop met windows 7 heb ik NIS 2012 ook door NIS 2013 vervangen en daar zonder problemen.
so far so good
Na het opstarten van de PC lijkt NIS 2013 goed te werken, want het bekende icoontje met het grone vinkje verschijnt rechts onderin.
Zodra ik echter NIS 2013 wil openen krijg ik de volgende melding:
"Norton Symantec Framwork werkt niet meer" Het programma wordt gesloten.
Vervolgens verschijnt 1 seconde later het icoontje weer onder in, maar openen van het programma is niet mogelijk.
Op de site van norton kom ik geen oplossing tegen. Wie kent dit probleem en/of weet de oplossing?
p.s. op een laptop met windows 7 heb ik NIS 2012 ook door NIS 2013 vervangen en daar zonder problemen.
Audi: Vorsprung durch Technik