PC loopt vast na vervangen moederboard, Help pls.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-01 17:52
Beste mede tweakers,
Tot twee weken terug had ik een msi moederboard in mijn systeem zitten, het ging hier om een MSI P6N-Sli. Mijn systeem draaide stabiel toentertijd, kon spellen als company of heroes en battlefield 3 zonder enig probleem draaien. Maar twee weken geleden begaf de moederboard het en moest toen opzoek naar een nieuwe moederboard. IK heb toen een Asus P5E-deluxe kunnen aanschaffen.

Na het samenstellen van de pc heb ik ook een Asus Xonar DG audio card aangeschaft en dacht dat ik weer aan het werk kon. Maar als snel had ik met een aantal problemen te maken. Zo valt het mij op dat als ik weleens programma's installeer dat die dan aangeeft dat een programma niet goed geïnstalleerd is na de installatie Zie afbeelding 1.

Opzich wertken de programma's verder wel zonder problemen, dus ik dacht van zal niet veel aan de hand zijn, tot dat ik battlefield 3 voor het eerst opstartte...

De eerste paar minuten gaat het nog goed en dan opeens blijft het beeld hangen en na een 20 sec ongeveerd keert die terug naar bureaublad. game.exe is in ieder geval vast gelopen en doet niets, verder is er nog iets anders aan de hand namelijk dat het geluid blijft hangen en ''Stottert''.

Het zelfde heb ik ook met andere spellen net als Company of heroes , en companny of heroes 2 beta.

Na wat zoekwerk op het internet kwam ik het volgende bericht tegen ;

http://www.ngohq.com/grap...l-squeal-of-death-et.html

Ik heb toen windows opnieuw geinstaleerd, de stappen gevolgd die hij beschrijft. video kaart en soundkaart als laatst geinstalleerd ( nadat ik alle updates van Windows heb binnen gehaald) en toen pas de games. Maar helaas het probleem blijft zich nog steeds voor doen... Ik weet niet meer waar ik naar moet kijken.

Ik heb zelfs al mijn geheugen modules 1 voor 1 eruit gehaald en getest maar ook daar lijkt het probleem niet te zitten.

Ook heb ik Memtest gerund en alles was in orde.
Systeem:
Asus p5E-Deluxe bios verise 0501
Q6600 cpu Draait gewoon op stock 2.4 ghz
Corsair cm2x2048-6400C5 geheugen 4x (2gig)
Club 3d Radeon 5850 video card ( overclocked edition)
Voeding coolermaster 700 W

Verder heb ik een CPU z screen bij toegevoegd en een openhardware screen voor de temps na de crash.
ik hoop dat iemand mij uit de brand zou kunnen helpen, na twee weken van alles proberen begin ik aardig gefrustreerd te raken :P
alvast bedankt.

http://imageshack.us/photo/my-images/404/afbeelding1a.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/689/cpuzz.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/801/tempcg.jpg/

dit is de error die kreeg na het crashen van BF3
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1
Naam van de toepassing: bf3.exe
Toepassingsversie: 1.6.0.0
Tijdstempel van toepassing: 511c9356
Handtekening van vastlopen: 397d
Type vastlopen: 6144
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende handtekening 1: 397daa131ee75ea8341ab432ac3acc67
Aanvullende handtekening 2: d22e
Aanvullende handtekening 3: d22e9c5abfb2d17635ced2e8c7aabc74
Aanvullende handtekening 4: 397d
Aanvullende handtekening 5: 397daa131ee75ea8341ab432ac3acc67
Aanvullende handtekening 6: d22e
Aanvullende handtekening 7: d22e9c5abfb2d17635ced2e8c7aabc74

[ Voor 21% gewijzigd door gearbox122 op 07-04-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

gearbox122 schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:30:
Beste mede tweakers,
... Maar twee weken geleden begaf de moederboard het en moest toen opzoek naar een nieuwe moederboard. IK heb toen een Asus P5E-deluxe kunnen aanschaffen.
Ik lees niks over een voeding, terwijl dit echt een basis component is van je pc. Aangezien het voorgaande moederbord kapot is gegaan, kan dit er op duiden, dat je voeding ontoereikend is om je PC te voorzien van voldoende vermogen. De problemen met je videokaart kunnen eveneens te wijten zijn aan een slechte/verouderde voeding.

Kan je wat meer vertellen over je voeding, merk, type en wattage.

[ Voor 7% gewijzigd door Lip op 07-04-2013 15:40 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Heb je de nieuwste BIOS? En heb je de Intel chipset driver geinstalleerd? Zorg ook dat je de nieuwste driver hebt voor de geluids kaart en probeer de driver CD te vermijden. Installeer ook DirX opnieuw en reseat de videokaart en stroom kabels. Test ook met een wat oudere video driver want geloof dat de laatste versie wat meer bugs heeft als nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Eigenschappen bf3.exe, en dan uitvoeren als Windows xp sp2. "Kun je ergens bij eigenschappen.

Check eerst even. Bf3.exe rechtermuisknop, dan onder ""uitvoeren als admin"" ben ff kwijt wat het precies was.. maar zo heb ik een tijd terug deze error verholpeb. Hopleijk heb je er wat aan. Excuus voor de spelfoute zit op een k tablet :p

[ Voor 99% gewijzigd door Dr.Root op 07-04-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
@lars
Ik heb inderdaad de nieuwste Bios en chipset drivers gedownload van de asus site.
Direct X heb ik ook geinstalleerd, en ook van de soundkaart heb ik de drivers online gedwonload van de site zodat ik de meest recente drivers heb. ( heb niets van cd geinstalleerd)
heb ook de stroomkabels opnieuw aangesloten net en alles na gelopen maar helaas :'(

ik zal ff zo kijken of ik een ouder versie van de videokaart drivers kan vinden dan probeer ik die wel kijken wat het resultaat is.

@boeles

Afterburner is dat niet voor MSi kaarten?
Ik heb overigens geen realtec drivers geinstalleerd maar de Asus Xonar DG drivers van de asus site.

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met de instellingen van de moederboard? ben zelf niet zo thuis in de bios menu maar ik heb verder nergens aan gezeten, heb wel toen de moederboard had de batterij eruit gehaald en opnieuw erin gezet zodat die reset werd. daarna heb ik pas alles aangesloten en de boel geinstalleerd.

[ Voor 116% gewijzigd door gearbox122 op 07-04-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 21:51

Ultrapc

Anyone steak?

gearbox122 schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:51:
knip
@boeles

Afterburner is dat niet voor MSi kaarten?

knip
Nee hoor, werkt op bijna alle videokaarten.

Succes!
(Ik volg dit topic op de voet, ik heb hetzelfde probleem (ongeveer), maar ik wil het topic niet hijacken ;) )

Allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Ok ik zal afterburner installeren en testen ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Eigenschappen bf3.exe, en dan uitvoeren als Windows xp sp2. "Kun je ergens bij eigenschappen.Check eerst even. Bf3.exe rechtermuisknop, dan onder ""uitvoeren als admin"" ben ff kwijt wat het precies was.. maar zo heb ik een tijd terug deze error verholpeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 03:35
heb je al eens HDTune laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
#boeles,

Heb iek geprobeerd maar hielp helaas ook niet overigens is het niet alleen een probleem met battlefield dat doet die bij alle spellen.

@jerrixbe Hd tune heb ook laten lopen was allemaal in orde, health van alle schijven van goed

Ik heb nu afterburner gerund zie zelf geen gekke uitschieters, is er trouwens een manier om hiernaartoe te uploaden? het gaat om een html bestand

[ Voor 23% gewijzigd door gearbox122 op 07-04-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 21:51

Ultrapc

Anyone steak?

Zoals hierboven aangegeven door Lip, hoe zit het met je voeding? Leeftijd, wattage, merk...

Succes!
(Bij mij was het probleem ook de voeding, die was allergisch voor het mobo :) )

Allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Voeding heb ik pas 2 jaar, het is een coolermaster silince pro 700 watt. (modulair)

[ Voor 7% gewijzigd door gearbox122 op 07-04-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292340

gearbox122 schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:16:
Voeding heb ik pas 2 jaar, het is een coolermaster silince pro 700 watt. (modulair)
En wat wil dat zeggen? Helemaal niets dus. Een voeding is electronica en dat kan het op ieder moment begeven danwel slechter gaan presteren. Probeer dus eens een betere voeding, Corsair of XFX bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

Ik had zelf eerst elk component gestest, lost van elkaar , zoals cpu met prime 95, om te checken of die nog wel soepeltjes loopt, videokaart met afterburner, geheugen met memtest, hd tune voor je schijven (heb je al gedaan leest ik ), en dan kijken of los van elkaar ergens problemen ontstaan. zo kun je al weer een hoop andere dingen uitsluiten van een eventuele storende oorzaak. Tenminste, zo had ik het gedaan!!

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
@Kedesch dat het niets zegt snap ik ook wel maar misschien heb je ook een tip hoe ik dat zou kunnen testen? een nieuwe voeding krijg ik aan het eind van de week omdat ik een nieuwe pc ga samenstellen dan kan ik het altijd nog proberen.

@gumbal

Ik heb de volgende programmas al gerund:
HD tune ==> alles was ok
Memtest==> alles was ok
afterburner==> ook laten lopen geen gekke dignen kunnen vinden ik weet ik of ik resultaat kan uploaden ergens naar toe zodat meer mensen mee zouden kunnen kijken
Prime 95 ook laten lopen was ook niets aan de hand.

Ik heb het probleem wel pas sinds ik de nieuwe moederboard gebruik ben bang dat het probleem daar ergens ligt maar ja hoe kun je dat testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 11:15
Anoniem: 292340 schreef op maandag 08 april 2013 @ 00:26:
[...]

En wat wil dat zeggen? Helemaal niets dus. Een voeding is electronica en dat kan het op ieder moment begeven danwel slechter gaan presteren. Probeer dus eens een betere voeding, Corsair of XFX bijvoorbeeld.
Natuurlijk wel. Ja, er kan altijd wat mis gaan, maar een voeding die pas 2 jaar uit de doos is en bovendien echt meer dan genoeg prik levert voor zijn systeem, maakt het niet erg waarschijnlijk dat de voeding het probleem is. Jij doet het klinken alsof je gelijk maar een nieuwe voeding moet gaan halen... terwijl 700w voor een 5850 en dat systeem (tenzij we nog specs missen?) echt gruwelijke overkill is, dus zelfs met een aantal jaren op de teller en wat mindere condensatoren moet die psu echt nog wel genoeg leveren voor wat het systeem kan vragen. Het is dus waarschijnlijker dat het probleem elders ligt.

Bovendien lijken de symptomen die je beschrijft niet op een brakke voeding. Een game crasht niet gauw door te weinig prik bijvoorbeeld, dan valt eerder je hele PC uit.

Ander dingetje: http://www.ngohq.com/grap...l-squeal-of-death-et.html is een artikel uit 2007 en heeft betrekking op Windows XP.

Wat zo in mij opkomt om te troubleshooten:
- BIOS update
- Drivers videokaart (updaten of misschien een oudere versie waarmee je goede ervaringen hebt)
- Geluidskaart eruit, draai eens zonder, kijk wat er gebeurt. Is de foutmelding anders?

Dit lijkt mij een audio of video issue, CPU zou ik het niet gauw in zoeken. Levert A/V niks op, dan kun je eens gaan kijken naar voeding. Ook een dingetje: dat geheugen is niet heel gangbaar, wordt dat wel ondersteund door je moederbord?

[ Voor 8% gewijzigd door Vayra op 08-04-2013 12:45 ]

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
@Vayra

bedankt voor de uitgebreid reply,

Dat is een goed tip ik zal de geluidkaart eruit halen en dan zal ik het opnieuw testen, wat betreft de geheugen, die worden wel ondersteunt ( PDF van de asus site)
Die link gaat inderdaad over een xp systeem maar ik kwam er op omdat het probleem bijna identiek is aan wat ik heb.

Ik ga zo ook meteen kijken of ik een wat oudere drivers kan downloaden ben dit nog vergeten te doen van morgen. ik zal jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zoals net eerder gezegd, testen zonder geluidskaart. Heb je Windows tevens helemaal voorzien van updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Zo net ff de geluidkaart eruit gehaald, en bf gerund liep vast en kreeg een blue screen!
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA8007DA18F8
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\040813-44725-01.dmp
C:\Users\NeXus\AppData\Local\Temp\WER-66862-0.sysdata.xml

Windows is helemaal up to date.

Ik ga nu de drivers terug zetten naar een vorige versie (3d kaart) kijken of dat wat kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:40
Heb je al geprobeerd om je harde schijf op een andere poort aan te sluiten?
Heb je het moederbord er wel goed in gezet, dat er geen kortsluiting ergens wordt gemaakt?

Dat laatste kun je makklijk uitsluiten door de boel uit de kast te halen en aan te zetten en testen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Ok ik heb nu de volgende dingen gedaan:

heb de moederboard van de behuizing los geschroefd en ligt nu los op een houten tafel,
ik heb in de bios de voltage van de ram op 1.80 v gezet, ( stond op Auto)

De grafische kaart heeft 2x 6pins aansluiting
Memtest heb ik gisteren lang laten draaien ongeveer 5,5 uur
Heb ook de hele nacht prime 95 laten lopen beide programmas gaven geen error aan en alles was in orde.

heb nu ook de harde schrijf op een ander poort aangesloten.

Helaas probleem blijft zich nog steeds voor doen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:40
Heb je dat ''nieuwe' moederbord, nieuw gekocht of tweedehands? Als het tweedehands is, dan kan het wel gewoon kapot zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De minidump zal je meer info verschaffen als je die uitleest: http://www.pchell.com/support/minidumps.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Upload anders wat foto's. Dan kunnen mede-tweakers ook bekijken of er misschien iets verkeerd is geplaatst / aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Ok ik heb nu de videokaart ook op de andere pci slot aangesloten ( moet wel de drivers opnieuw installeren is dat normaal?)

Verder ben ik de bios gedoken dit zijn de instellingen op moment:

Ai overclock tuner = Auto
CPU ratio = Auto
FSB Freq = 266MHZ
FSB Strap to north br =Auto
PCIE Freq =100

Dram Freq =Auto
Dram Command rate =Auto
Dram Timing control =Auto
Dram Static read control =Auto

Ai Clock twister =Auto
Ai transaction booster =Auto

Vcore voltage =Auto
CPU PLL voltage =Auto
FSB termination voltage =Auto
Dram voltage =Auto
Nortbridge voltage =Auto
Southbridge voltage =Auto
Loadline calibration =Auto
CPU GTL voltage refrence =Auto
NB GTL voltage refrecence =Auto
SB 1,5v =Auto
CPU spread spectrum =Disabled
PCIE spread spectrum =Auto

Moederboard heb ik werkend gezien is wel 2e hands maar of dit probleem erin zat weet ik niet.
Ik zal minudump nu gaan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
ok dump uit gelezen
On Mon 8-4-2013 11:58:41 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\040813-44725-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x4AF70C)
Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFFFA8007DA18F8, 0x0, 0x0)
Error: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This bug check indicates that a fatal hardware error has occurred. This bug check uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA).
This is likely to be caused by a hardware problem problem. This problem might be caused by a thermal issue.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Sun 7-4-2013 21:40:51 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\040713-25584-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x4A3E0C)
Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFFFA80079A98F8, 0x0, 0x0)
Error: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This bug check indicates that a fatal hardware error has occurred. This bug check uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA).
This is likely to be caused by a hardware problem problem. This problem might be caused by a thermal issue.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

dit geeft die aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lekker vage melding, je temps zijn wel in orde ? Ik zou die nog een keer dubbelcheken, draai een stressbenchmark zoals furmark en monitor de temps van je: gpu+cpu+mobochips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:19

auto660

1991 240 GL Brick

Ik weet van asus moederborden dat deze enorm kieskeurig zijn als het om ramgeheugen gaat. Mijn voormalige asus bord heeft veel reepjes dood verklaard terwijl ze nu vrolijk in een andere machine zonder problemen draaien. Probeer dus (ondanks de memstest resultaten) ander geheugen. Je hebt ook nog geen benchmark voor je videokaart gedraaid, probeer eens furmark en laat die voor 10 minuten draaien, dat weet je of je videokaart echt niet het probleem is. Ook kun je je hardeschijf op een andere sata poort proberen. Wat nog niet voorbij is gekomen is een bios reset uitvoeren, als er dan om de 1 of andere manier iets niet goed is gaan staan...

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Met ^. Ik heb vroeger ook verkeerd geheugen op mijn Asus p6t gehad. Memtest zag ik niets verkeerds, maar ik kreeg de raarste errors en bsods. Check de qvl van het moederbord en koop en setje valueram of zo (die op het lijstje staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:19

auto660

1991 240 GL Brick

Sj44k13 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:25:
Met ^. Ik heb vroeger ook verkeerd geheugen op mijn Asus p6t gehad. Memtest zag ik niets verkeerds, maar ik kreeg de raarste errors en bsods. Check de qvl van het moederbord en koop en setje valueram of zo (die op het lijstje staat).
Was bij mij ook op een Asus p6t, een Asus P6T WS Professional om precies te zijn. Het kan heel raar gaan, het ram deed het ongeveer 2 weken goed, daarna bsods enzo en nu werkt het in een andere pc perfect, het was trouwens corsair el cheapo ram...

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Hmm,

Ik heb die furmark gerund, de eerste keer begon mijn scherm na 2 min af en toe te knipperen en gek te doen en bij 45 graden kreeg ik blokjes in beeld en daarna restarte de pc na een bluescreen.

(bluescreen was weer precies hetzelfde als de laatste 2)

PC opnieuw gestart en en furmark nog een keer aangezet, na 3 uur lang getest, temp steeg niet boven de 65 graden en geen vastlopers......

Ik hoop dat ik zaterdag mijn nieuwe systeem op kan halen dan ga ik mijn huidige videokaart daarin wel proberen mocht die daar ook gek doen dan weet ik dat het aan de video kaart ligt, nu heb ik mijn twijfels..

maar goed we zullen zien.

Wat betreft de ram, kan misschien ook wel het probleem zijn dan moet ik een keer kijken voor een ander setje, heeft iemand een voorstel voor welke type ik moet gaan"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Mocht je oude videokaart het goed doen in je in je nieuwe systeem, dan kan je de voeding van je nieuwe systeem in je oude configuratie proberen, voordat je tot aanschaf overgaat van nieuw geheugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lip op 09-04-2013 22:22 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
Inderdaad dat wilde ik ook doen, ik zal jullie op de hoogte houden.
Pagina: 1