Ik heb een raar probleem met alle usb poorten op mijn pc.
Vooral bij externe opslag als cardreaders, exteren hdd en usb sticks.
Regelmatig moet ik deze meerder malen er in en uit halen voor dat deze goed worden herkent door de pc.
Als ik ze er in steek hoor ik wel dat geluidje dat er een apparaat is aangesloten, maar verschijnt het apparaat niet en soms krijg ik wel eens de melding dit apparaat kan sneller werken op usb 2.0 terwijl ik usb 2.0 heb.
En ik weet niet of het er mee te maken kan hebben maar mijn CD/DVD driver verpest ook alles schijfjes die ik er mee probeer te branden dit zelfde gebeurd ook met een externe CD/DVD brander. Alle schijfjes zijn naar branden onleesbaar.
De chipset drivers heb ik al opnieuw geïnstalleerd zonder succes.
De hardware van de PC is:
CPU: AMD Phenom II 945
MOBO: MSI 785GTM-E45
RAM: 4 GB corsair DDR2 800 MHZ
GPU: AMD radeon HD 6850 1 GB.
HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB
Vooral bij externe opslag als cardreaders, exteren hdd en usb sticks.
Regelmatig moet ik deze meerder malen er in en uit halen voor dat deze goed worden herkent door de pc.
Als ik ze er in steek hoor ik wel dat geluidje dat er een apparaat is aangesloten, maar verschijnt het apparaat niet en soms krijg ik wel eens de melding dit apparaat kan sneller werken op usb 2.0 terwijl ik usb 2.0 heb.
En ik weet niet of het er mee te maken kan hebben maar mijn CD/DVD driver verpest ook alles schijfjes die ik er mee probeer te branden dit zelfde gebeurd ook met een externe CD/DVD brander. Alle schijfjes zijn naar branden onleesbaar.
De chipset drivers heb ik al opnieuw geïnstalleerd zonder succes.
De hardware van de PC is:
CPU: AMD Phenom II 945
MOBO: MSI 785GTM-E45
RAM: 4 GB corsair DDR2 800 MHZ
GPU: AMD radeon HD 6850 1 GB.
HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB