Een DDoS aanval is een netwerk bestoken met vals netwerkverkeer, om op die manier de verbindingen om te laten vallen, omdat de apparatuur het gewoonweg niet aankan. Het kan aan mij liggen, maar hoe wil je daar tussendoor data stelen als het netwerk onbereikbaar is door de DDoS aanval?

Azqi schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:58:
Heb mijn VPS gecanceld bij ze. Teveel interrupties van de verbinding door dit Ddoss verhaal. Dat kost me gewoon geld. Overigens reageert hun support snel en correct. Helaas geen afdoende oplossing t/m afgelopen donderdag.
Zou ze wel weer nemen, mits dit geneuzel voorbij is.
Heb je een 100% uptime garantie in je SLA? Ik denk het niet, dus heb je ook geen recht van klagen nu er één keer wat gebeurt. Daarnaast: ze zijn al sinds 24 maart hiermee bezig, 24 uur per dag... Heb je er elke dag sindsdien last van? Lijkt me ook niet, aangezien de aanval vooral op DNS gericht is en eerdere aanvallen zijn afgewend. Ik heb zelf ook twee domeinen bij ze, zonder hosting weliswaar, maar die domeinen resolven gewoon nog.

Ze herstellen hun producten dus heel snel, dus vind ik niet dat je dan maar op moet zeggen en weer terug gaan als alles voorbij is.
[
Voor 46% gewijzigd door
CH4OS op 07-04-2013 16:49
]