Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

V&A plaatsen ad "token is ongeldig"

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

ik krijg bij het plaatsen van een nieuwe advertentie, na het invullen van alle velden en het klikken op "verstuur", bovenaan na even laden de melding "het token is ongeldig".

De advertentie wordt dan niet geplaatst en ik kan oneindig opnieuw beginnen. De enige oplossing is mijn cachebestanden legen, dan safari openen, kan ik 1 advertentie plaatsen, en daarna weer hetzelfde riedeltje. Ik moet dus voor elke ad mijn cachebestanden legen en safari herstarten.

Op mijn windows PC geen problemen, andere mac met zelfde OS X versie en safari hetzelfde probleem.

Ik gebruik een macbook pro met Snow Leopard 10.6.8, safari 5.1.8, alle updates geinstalleerd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Dat komt omdat safari tegenwoordig zo stom is om POST responses te cachen. Ik maak hier even een ticket voor aan omdat een workaround waarschijnlijk eenvoudig is.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!

Zeker voor mensen zoals ik die zeer regelmatig wat op de V&A zetten een erg irritante "feature" van Safari.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is opgelost in de release van morgen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.