Ik heb nu drie keer gehad dat mijn pc niet goed afsluit met Windows 8. Alles gaat goed, ik hoor de harde schijven uitgaan en ik hoor dat de koelers zachter gaan draaien. Toch gaat de pc niet uit. Het lijkt een beetje op hoe je vroeger een pc moest uitzetten. Je doet afsluiten en moet alsnog op de uitknop drukken. Als ik mijn pc vervolgens weer opstart krijg ik een bericht dat Windows opnieuw is opgestart.
Is dit een bug in het Windows 8 hybernate afsluit systeem? Ik weet dat Windows 8 je RAM opslaat, zodat hij sneller weer kan opstarten. Of is dit mogelijk een probleem met mijn voeding? Zoals ik al heb vermeld is het tot nu toe nog maar drie maal voorgekomen sinds ik Windows 8 heb draaien.
Ik heb een Core i7 920, Asus p6t, 12gb Kingston Valueram, Gigabyte 7950 en een Antec NeoPower 650 voeding.
Is dit een bug in het Windows 8 hybernate afsluit systeem? Ik weet dat Windows 8 je RAM opslaat, zodat hij sneller weer kan opstarten. Of is dit mogelijk een probleem met mijn voeding? Zoals ik al heb vermeld is het tot nu toe nog maar drie maal voorgekomen sinds ik Windows 8 heb draaien.
Ik heb een Core i7 920, Asus p6t, 12gb Kingston Valueram, Gigabyte 7950 en een Antec NeoPower 650 voeding.