Master studio/engineer gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 546 views

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08-2025
Hallo mede tweakers,

ik ga eind april weer een keer de studio in met mijn folk punk bandje en ik wilde het dit keer wat uitgebreider doen -> ik wil mijn mix nu ook laten masteren.

ik weet dat ik het gewoon op kan sturen naar een random dude/studio op het internet,
maar ik gun het een mede tweaker net iets meer en het liefst zit ik er natuurlijk naast om direct input te kunnen geven ( en misschien nog wat mee kunnen spieken :P )

nog een paar puntjes:

1 er is een redelijk strak schema ( de cd moet klaar zijn voor fantsiafest en castlefest deze zomer )
wat dus betekend dat het masteren moet gebeuren in juni.

2 ik heb mijn tracks nog nooit echt laten masteren, dus je zal me een beetje door de procedure moeten helpen :P

3 het liefst ben ik er zelf bij, dus als je studio/ zolderkamer in de buurt van leiden is dat een pre :)
( je mag ook bij mij in de studio mixen als je dat prettig vind)

4 als je niet in de buurt woont, laat het dan nog steeds even weten, want nogmaals,ik stuur het liever op naar een tweaker dan een random dude :)

Heb je zin om mij te helpen, of weet je toevallig iemand die dat kan laat het dan even weten.

Cheers,

Gramash

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
Probeer het eens in dit forum:

How to become a Producer Deel II

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08-2025
daar heb ik al even gekeken, maar een apart topic leek mij toch wel handig

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
www.seriousmastering.com is een tweaker. Zijn username is Wouter Veltmaat. Hangt veel in het producerstopic :)

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik kan je ook helpen indien nodig, contact me op info@utopiamastering.com :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:05

FeaR

In GoT we trust

Dit valt onder werving en is daarom niet toegestaan op GoT, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.