Rechterkanaal versterker opeens kapot , nieuwe versterker

Pagina: 1
Acties:

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10-2025

kingfriko

100 % BULLY

Topicstarter
Ik heb hier een Cambridge audio azur 640A versterker staan , op zich nooit problemen gehad maar opeens doet het rechterkanaal niks meer , gebruik hem niet heel vaak maar is van de een op de andere dag gebeurd ...
Nou heb ik hem nooit heel hard aan of zo , en de kabels zitten ook allemaal goed .
Speaker is ook niet kapot , als ik hem in het linkerkanaal prik doet hij het gewoon .
Heb nu de rechterspeaker in het linkerkanaal B gedaan (ook daarvan doet rechts het dus niet)
maar dat is dus geen stereo ;)
denk dat ik hem maar eens open schroef , maar hij zou toch niet zomaar kapot kunnen gaan of zo ?
Cd speler van Cambridge audio ook al slechte ervaringen mee , na een tijd goed gewerkt te hebben blijft hij nu de cd lade opengooien en speelt dus niks meer af :+
( had juist hoge verwachtingen van dit merk , wel top geluid moet ik zeggen zolang het werkt ;) )Denk dat als het zo blijft ik in ieder geval een nieuwe versterker wil , denk zelf aan een stereo receiver ,
gaat mij voornamelijk om genoeg power voor mijn kef iq7`s bij normaal gebruik ,
voornamelijk cd , films en ook vanaf de pc muziek afspelen natuurlijk ,
Ik hou het bij stereo , en geen 5.1 of hoger meer , 2.1 zou nog kunnen voor bij films maar geen vereiste .
Iemand nog tips voor goede versterking of wat het mankement bij de versterker kan zijn ?

kingfriko