Mining ridge (bitcoin)

Pagina: 1
Acties:
  • 546 views

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 14:44
Hallo,

Momenteel stijgen de bitcoin prijzen ontzettend en daarom is mijn werkgever geïnteresseerd om een mining ridge neerzetten. Er is geen budget, maar één van de vereiste is dat er met AMD videokaarten wordt gewerkt. Zijn er al moederborden en voedingen die 4x de ATI 7990 ondersteunen?

Graag jullie visie op zo'n systeem, alle suggesties zijn welkom.

Groet, Chester

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-04 13:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

4x 7990?! Volgens mij schiet dat zijn doel volledig voorbij. Dit is namelijk wat er staat in de eerste hit die ik vind op google over een mining rig voor bitcoins:
Warning: GPU mining is not very profitable (if at all) anymore, and even if you have free electricity, GPU rigs will likely never pay for themselves at this point!
Bron: https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_rig

Je zult dus waarschijnlijk een andere manier moeten vinden om (virtueel) geld te verdienen ;) .

Grillmeister

• lothar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 01:33
Een ridge is een riggel in het Nederlands. Jij bedoelt rig gok ik ;). Zou me nog iets meer inlezen als ik jou was.

Het idee is niet de allersterkste/duurste hardware te kiezen maar te gaan voor zo goed mogelijke prijs/opbrengst.

[ Voor 33% gewijzigd door lothar op 06-04-2013 21:07 ]

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
neonite schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:22:
Hallo,

Momenteel stijgen de bitcoin prijzen ontzettend en daarom is mijn werkgever geïnteresseerd om een mining ridge neerzetten. Er is geen budget, maar één van de vereiste is dat er met AMD videokaarten wordt gewerkt. Zijn er al moederborden en voedingen die 4x de ATI 7990 ondersteunen?

Graag jullie visie op zo'n systeem, alle suggesties zijn welkom.

Groet, Chester
Met alle respect, maar als je er geen kennis van hebt kan je best uit het mining-wereldje blijven. Pomp wat geld in een cryptocurrency en speel wat op de beurzen, maar minen kan je wel vergeten. Zeker omdat je blijkbaar van plan bent bitcoins te minen met GPU's terwijl er ASICS op de markt zijn die hetzelfde klusje 100x zo efficient klaren.

Informeer je beter, en je zal de info die je nodig hebt om een rig te bouwen zelf tegenkomen.

Trouwens, verwacht je nou echt dat mensen je zomaar advies gaan geven over dit soort zaken? Mensen zijn nogal weerhoudend als je ze vraagt om je te helpen met het verdienen van geld, zonder dat ze er zelf iets aan hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Tokkes op 06-04-2013 21:19 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:48

Bolletje

Moderator Harde Waren
Door eigen initiatief, maar ook op verzoek van de poster, op slot.

Dit topic is gesloten.