Iphone 4 scherm opnemen op pc!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Beste tweakers, jullie weten bijna altijd alles..

Ik moet voor me werk een filmpje maken voor een presentatie, maar alles wat ik nodig heb zit in z'n goede app, als ik nou die app en alle info/animaties kon opnemen zou het perfect zijn.

Ik maak filmpjes op de pc van games enzo dus weet wel beetje hoe het moet, maar hoe moet ik nu zorgen dat ik me iphone 4 aan de pc krijg om het daar met fraps op te nemen? Me 4 is al ge-jailbreaked en heb al display recorder enzo geprobeerd maar daar word het beeld heel laggy van, wil het gewoon smooth en nice hebben :)

Iemand enig idee ? Alles wat ik lees en google gaat over mac enzo en dat het daar wel kan, maar hoe moet ik het nu op me vista 64? en dat het gewoon netjes loopt zonder laggy toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Volgens mij is dit softwarematig niet mogelijk en moet je gaan denken aan videocapture met een pci-kaartje, maar als je dat helemaal digitaal wilt doen ben je een hoop geld kwijt. Is het geen optie om het live te doen? (Dus gewoon je iPhone met vga-adapter mee naar de presentatie)

zie ook: http://www.labnol.org/sof...sts-on-ipad-iphone/20958/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Een belangrijk punt van aandacht voor je presentatie (en je posts hier) lijkt me sowieso dat je het verschil gaat leren (en maken) tussen het bezittelijk voornaamwoord 'mijn' en het wederkerend voornaamwoord 'me'. Het maakt alles een stuk beter leesbaar, en daarnaast staat 'me iPhone' gewoon ongelofelijk suf.

Zijn we hier taal-nazi's? Absoluut niet, maar 'me iPhone' is simpelweg een kwestie van luiheid, en uiteindelijk ga je een stuk meer hulp krijgen op GoT als je niet lui overkomt ;) En door een beetje aandacht te besteden aan spelling/grammatica, worden je posts meteen een stuk beter leesbaar, wat ook weer zorgt voor snellere en betere respons. Win-win dus! :)

Ontopic: Om het beeld van een iOS device naar een Windows PC te 'airplayen' zou je kunnen kijken naar AirServer. Vervolgens zou je dan met fraps het beeld kunnen opnemen. Dit is echter voor jou geen directe oplossing omdat de iPhone 4 geen Airplay Mirroring ondersteunt; daar heb je minimaal een iPhone 4s of iPad 2 voor nodig. Mocht iemand op je werk echter een recenter iOS device ter beschikking hebben dat je kan lenen, kan je op deze manier wel je filmpje maken.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 14:35

Maartenvs

For Sale

Eenvoudigste weg lijkt me (i.c.m. capture device)
Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3299/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MC748?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1291143974589
Of DisplayRecorder uit de Cydia store, hiervoor moet je echt wel de iPhone jailbreaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Maartenvs op 07-04-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:31

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Maartenvs schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:50:
Eenvoudigste weg lijkt me (i.c.m. capture device)
[[url="http/store.storeimages.cdn-apple.com/3299/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MC748?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1291143974589"]afbeelding[/url]]
Of DisplayRecorder uit de Cydia store, hiervoor moet je echt wel de iPhone jailbreaken.
AV cable zat ik ook naar te kijken, maar als ik die dan aansluit/verbind met mijn pc monitor, dan staat die toch op het kanaal van de iPhone en kan ik niet via de pc de monitor bedienen/recorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 09:25
Daarom heb je dan ook een TV kaart nodig. Deze accepteren de gele stekker van de AV adapter (beeld), en de rode en witte stekker steek je (evt. met een goedkoop adaptertje) in de line-in van je geluidskaart. In 9 van de 10 gevallen krijg je een stuk opnamen software bij je TV kaart mee waarmee je dit beeld dan kunt opnemen.
Pagina: 1