Nodig hulp gezocht bij uitzoeken van laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510788

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop waar ik lekker kan gamen en games opnemen voor youtube.
Ik ga niet hardcoregamen, maar ik wil niet last hebben van lagg(voor de duidelijkheid: dan loopt de game half vast). Verder wil ik het niet te duur dus niet boven de 500-600 euro.
Ook moet ik hem kunnen dragen naar school, maar zo vaak ga ik hem niet meenemen.
Hij mag niet te groot en vooral niet te klein zijn.
Ik ga er waarschijnlijk nog een beeldscherm bijkopen en als jullie willen en tijd hebben zou het fijn zijn als jullie daar ook even naar konden kijken, daar maakt de prijs niet veel uit als het maar niet een beeldscherm van boven de 650 euro is dan had ik daar beter een laptop voor kunnen kopen.

Alvast bedankt!(oh ja misschien ga ik er ook een beetje muziek op mixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

15R SE met kortingsbonnen.

Beeldschermen ligt maar net aan je eisen (grootte, IPS/TN, bouwkwaliteit enz.)

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejoma
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-08-2022
15R SE is misschien een oplossing al is die niet heel ligt en klein. 15.6inch scherm, 3kg,
maar je specs zijn wel echt super voor het geld dat je er instopt,
voor 650 heb je dacht ik een i7, 1080p scherm, 1TB HDD, 2gb nvidia gpu, en allerlei andere goede dingetjess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Over welke laptop heb je het nu weer? De inspiron 15R SE heeft geen nvidia GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

LAA beleid

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640