Hey guys,
Ik heb een vraagje mbt het hosten van games.
Ik ben een fanatieke online gamer en besteed daar ook een hoop tijd en geld aan.
Het begon allemaal met mn modem..kon toen alleen maar in games 'joinen' want hosten met een modem is natuurlijk huilen voor iedereen..:-)
Inmiddels heb ik zowel kabel (bart/nu chello en ADSL van KPN (Advanced) maar echt hosten is er nog steeds niet bij...:-(
Het gaat natuurlijk wel maar ik hoor toch altijd een hoop mensen klagen over de verbinding..
Het is altijd hetzelfde...het gaat effies goed maar als er meer dan 10 mensen joinen dan begint de ellende...bijv..10 seconden goed..10 seconden superlag, enz..
Nooit echt stabiel.
Het fluctueerd (hoop dat ik het goed schrijf:-) altijd! Maakt niet uit of het kabel of ADSL is.(adsl wel iets beter...maar toch)
Veel van mijn vrienden hebben ook adsl en hebben ook het zelfde probleem.
Kijk, ik moet er wel bij zeggen dat als er alleen nederlanders zijn gaat het stukken beter maar als er andere Europeanen joinen gaat het mis.
Vrienden van mij in verschillende landen( duitsland, noorwegen, zweden, finland)hebben daarin tegen altijd goede verbindingen...gewoon met kabel nog wel...
Hoe kan dat nou toch!
Zijn de Nederlandse ADSL en Kabelproviders dan zo slecht?(of overbezet)
Of is onze Nederlandse backbone zo slecht?(of overbezet)
Of is het soms het feit dat ik in de Randstad woon?
Ik hoor hier weinig over..iedereen overdrijft eigenlijk altijd een beetje op over hoe snel of hoe goed zijn verbinding wel niet is maar het gaat nu even niet over downloaden(want dat zit hier ook wel goed:-)maar juist over hosten van games.
Ik wil gewoon een snelle server die niet fluctueerd..:-)
Misschien zijn er hier mensen die het zelfde probleem hebben of juist niet:-)
Of misschien weet iemand wel een snelle, stabiele provider voor mij( geen cistron aub want die komt volgens mij nooit van de grond..:-)
Nou, tis een beetje een warrige posting geworden maar ja..:-)
Alvast bedankt guys,
Specs:
pc1- tbird 1200 - gforce 2 - kabel(chello)
pc2- tbird 1333 - gforce 3 - adsl(mxstream advanced)
pc3- athlon 900 - viper 770 - isdn(nvt)
Ik heb een vraagje mbt het hosten van games.
Ik ben een fanatieke online gamer en besteed daar ook een hoop tijd en geld aan.
Het begon allemaal met mn modem..kon toen alleen maar in games 'joinen' want hosten met een modem is natuurlijk huilen voor iedereen..:-)
Inmiddels heb ik zowel kabel (bart/nu chello en ADSL van KPN (Advanced) maar echt hosten is er nog steeds niet bij...:-(
Het gaat natuurlijk wel maar ik hoor toch altijd een hoop mensen klagen over de verbinding..
Het is altijd hetzelfde...het gaat effies goed maar als er meer dan 10 mensen joinen dan begint de ellende...bijv..10 seconden goed..10 seconden superlag, enz..
Nooit echt stabiel.
Het fluctueerd (hoop dat ik het goed schrijf:-) altijd! Maakt niet uit of het kabel of ADSL is.(adsl wel iets beter...maar toch)
Veel van mijn vrienden hebben ook adsl en hebben ook het zelfde probleem.
Kijk, ik moet er wel bij zeggen dat als er alleen nederlanders zijn gaat het stukken beter maar als er andere Europeanen joinen gaat het mis.
Vrienden van mij in verschillende landen( duitsland, noorwegen, zweden, finland)hebben daarin tegen altijd goede verbindingen...gewoon met kabel nog wel...
Hoe kan dat nou toch!
Zijn de Nederlandse ADSL en Kabelproviders dan zo slecht?(of overbezet)
Of is onze Nederlandse backbone zo slecht?(of overbezet)
Of is het soms het feit dat ik in de Randstad woon?
Ik hoor hier weinig over..iedereen overdrijft eigenlijk altijd een beetje op over hoe snel of hoe goed zijn verbinding wel niet is maar het gaat nu even niet over downloaden(want dat zit hier ook wel goed:-)maar juist over hosten van games.
Ik wil gewoon een snelle server die niet fluctueerd..:-)
Misschien zijn er hier mensen die het zelfde probleem hebben of juist niet:-)
Of misschien weet iemand wel een snelle, stabiele provider voor mij( geen cistron aub want die komt volgens mij nooit van de grond..:-)
Nou, tis een beetje een warrige posting geworden maar ja..:-)
Alvast bedankt guys,
Specs:
pc1- tbird 1200 - gforce 2 - kabel(chello)
pc2- tbird 1333 - gforce 3 - adsl(mxstream advanced)
pc3- athlon 900 - viper 770 - isdn(nvt)