Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467145

Topicstarter
Ik heb deze week in Frankrijk enkele games gekocht. Deze zijn helaas alleen in het Frans en ik vroeg mij af of het mogelijk is andere talen te installeren. Indien dit kan zou ik graag weten hoe.
De games die ik gekocht heb zijn:
-Fallout 3
-Dead Space 2
-Dawn of War 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Games niet meer in Frankrijk kopen ;)

Ik denk niet dat er zoiets als language packs bestaan hiervoor. Enige oplossing is de Engelstalige versie opsporen en je cd-key daarvoor gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Waar kan je die language packs vinden? Ik heb er al eens van gehoord maar ik weet niet in welke folder ze juist moeten geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 467145 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:02:
Waar kan je die language packs vinden?
boe2 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:48:
Ik denk niet dat er zoiets als language packs bestaan hiervoor.
Overigens bestaan language packs wel. Voor sommige spellen zijn er officiële packs, voor andere onofficiële en weer voor andere spellen zal je zelf moeten gaan puzzelen met de hoop het aan de praat te krijgen. Hoe makkelijk dit te doen is en waar de bestanden geplaatst (of vervangen) moeten worden verschilt per spel.

De beste manier om erachter te komen hoe je de taal in een spel kan veranderen is door even op Google te zoeken. Ik kan het voor je doen, maar ik vind dat je dat zelf ook best moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Fallout 3 kan je registreren in Steam, waar je vervolgens een andere taal kan kiezen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D4NG3R schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:26:
Fallout 3 kan je registreren in Steam, waar je vervolgens een andere taal kan kiezen.
offtopic:
Fallout New Vegas kan je registreren in Steam, Fallout 3 Retail volgens mij niet :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, het lukt niet om het op steam te registreren. Ik kan zelf inderdaad wat gaan googlen maar ik wist niet of het gemakkelijk was of niet. Daarom wou ik het hier eerst vragen. In elk geval bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413420

Ik zou even zoeken naar een torrent of het kan om een onofficiele of een officiele language pack te installeren. Let wel op dat je elke keer dat je patched je weer een nieuwe language pack nodig hebt voor een game.
Pagina: 1