Beste Tweakers mod's of dev'ers.
Al geruime tijd valt het mij op dat als ik een advertentie aan maakt in v/a dat de tijd van aan maken ook het tijdstip van plaatsen word in de tracker en op de v/a pagina.
Ipv dat het tijd stip van verzenden word gebruikt.
.
Voorbeeld Stel ik besluit om nu een add te maken 12:20
en begin met invullen van alle gegevens en product informatie.
Even plaatjes er bijzoeken of foto's maken.
Tegen de tijd dat ik uiteindelijk klaar ben zijn we laten we zeggen 15min verder.
Als ik dan mijn advertentie bevestig en verstuur staat hij soms (als het druk is)
Niet eens meer in de tracker op de frontpage waardoor je evt potentiele klanten mist of een snelle verkoop er niet in zit,omdat om hem te zien je dan naar de v/a pagina moet gaan.
Dit was vroeger niet zo.
Is dit om een bepaalde reden zo gemaakt of ?
Wat ik nu bv ook soms zie is dat mensen hun add 2x aanmaken zo dat de 2e toch boven aankomt te staan.
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Gaat hier verandering in komen ?
Al geruime tijd valt het mij op dat als ik een advertentie aan maakt in v/a dat de tijd van aan maken ook het tijdstip van plaatsen word in de tracker en op de v/a pagina.
Ipv dat het tijd stip van verzenden word gebruikt.
.
Voorbeeld Stel ik besluit om nu een add te maken 12:20
en begin met invullen van alle gegevens en product informatie.
Even plaatjes er bijzoeken of foto's maken.
Tegen de tijd dat ik uiteindelijk klaar ben zijn we laten we zeggen 15min verder.
Als ik dan mijn advertentie bevestig en verstuur staat hij soms (als het druk is)
Niet eens meer in de tracker op de frontpage waardoor je evt potentiele klanten mist of een snelle verkoop er niet in zit,omdat om hem te zien je dan naar de v/a pagina moet gaan.
Dit was vroeger niet zo.
Is dit om een bepaalde reden zo gemaakt of ?
Wat ik nu bv ook soms zie is dat mensen hun add 2x aanmaken zo dat de 2e toch boven aankomt te staan.
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Gaat hier verandering in komen ?
Na rose e cient spin