Het wordt tijd mijn onderhand bijna antieke PC te vervangen door iets nieuws. Het idee is een PC te bouwen die nu goed mee kan komen met nieuwe spellen (hoeft niet op de hoogste instellingen) en waar ik de komende jaren nog wat aan heb, desnods door er wat extra´s bij te prikken. uitgezocht. Hij moet daarij ook het liefst zo stil mogelijk zijn. Tot nog toe heb ik dit uitgezocht.
Hierbij komen ook nog een WiFi kaart en een TV kaart die ik al heb (beide PCI).
Waar ik me wat zorgen over maak zijn de kracht van de videokaart en de omvang van het moederbord. Er zitten wel twee PCI slots in, maar kan ik die ook allebei gebruiken met die videokaart erbij? En kan ik, in de toekomst, een extra videokaart erbij prikken voor een crossfire opstelling?
Desnoods kan ik trouwens die WiFi kaart laten vervallen en in plaats daarvan een externe ontvanger gebruiken of een kabeltje trekken.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 154,- | € 154,- |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
1 | Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 189,90 | € 189,90 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,01 | € 55,01 |
1 | Corsair Carbide 200R | € 52,42 | € 52,42 |
1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 46,04 | € 46,04 |
1 | XFX Pro 550W | € 52,59 | € 52,59 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 606,86 |
Hierbij komen ook nog een WiFi kaart en een TV kaart die ik al heb (beide PCI).
Waar ik me wat zorgen over maak zijn de kracht van de videokaart en de omvang van het moederbord. Er zitten wel twee PCI slots in, maar kan ik die ook allebei gebruiken met die videokaart erbij? En kan ik, in de toekomst, een extra videokaart erbij prikken voor een crossfire opstelling?
Desnoods kan ik trouwens die WiFi kaart laten vervallen en in plaats daarvan een externe ontvanger gebruiken of een kabeltje trekken.