Ik heb al jaren ADSL van Telfort. Mijn modem is sinds vorig jaar een Zyxel P-2812HNU-F1.
Eind vorige week zat ik plots zonder internet, na een telefoontje met Telfort is besloten om de modem een harde reset te geven. Hierna kwam mijn internet weer tot leven. Wat echter niet tot leven kwam, was de toegang tot mijn eigen domein (welke buiten de deur gehost wordt). Als ik het via GPRS/3G of VPN van mijn werk probeer dan werkt het wel, probeer ik het via wifi dan werkt het niet. Het maakt niet uit met welk apparaat ik het via wifi probeer, hij komt er niet door. Ook niet als ik het op IP-adres probeer.
Een traceroute geeft het onderstaande terug:
(die timeouts gaan nog een tijdje door)
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik niets in het modem geconfigureerd dat betrekking heeft op mijn domein, maar het is uiteraard wel opvallend dat het sinds die harde reset niet meer werkt.
Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken? Ik kom er zelf niet aan uit.
Eind vorige week zat ik plots zonder internet, na een telefoontje met Telfort is besloten om de modem een harde reset te geven. Hierna kwam mijn internet weer tot leven. Wat echter niet tot leven kwam, was de toegang tot mijn eigen domein (welke buiten de deur gehost wordt). Als ik het via GPRS/3G of VPN van mijn werk probeer dan werkt het wel, probeer ik het via wifi dan werkt het niet. Het maakt niet uit met welk apparaat ik het via wifi probeer, hij komt er niet door. Ook niet als ik het op IP-adres probeer.
Een traceroute geeft het onderstaande terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| M:\>tracert pven.com Tracing route to pven.com [141.138.142.29] over a maximum of 30 hops: 1 3 ms 3 ms 3 ms router.home [192.168.1.254] 2 26 ms 21 ms 22 ms 82-170-147-254.ip.telfort.nl [82.170.147.254] 3 24 ms 25 ms 24 ms amsix.router1.dcg.transip.net [195.69.144.244] 4 * * * Request timed out. 5 * * * Request timed out. 6 * * * Request timed out. 7 * * * Request timed out. 8 * * * Request timed out. |
(die timeouts gaan nog een tijdje door)
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik niets in het modem geconfigureerd dat betrekking heeft op mijn domein, maar het is uiteraard wel opvallend dat het sinds die harde reset niet meer werkt.
Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken? Ik kom er zelf niet aan uit.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||