Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Feedback Navigatie Pricewatch en Wenslijst

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 18:58

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik mis de mogelijkheid om makkelijk vanuit de pricewatch producten te kunnen toevoegen aan de wenslijst. Voorheen kon je producten toevoegen vanuit de zoekresultaten/overzicht. Nu heb ik alleen een optie kunnen vinden (na wat zoeken) op de product detail pagina. Dit maakt voor mij de wenslijst onbruikbaar.

Verder wanneer je op een product detail pagina bent (pricewatch) dan is het bijzonder lastig tot niet mogelijk om een niveau omhoog te gaan. je kan nooit terug op de begin pagina komen zonder in het top menu op de pricewatch knop te klikken. En wanneer in de pricewatch zit en je klikt op processors, dan zit je ineens onder een tab "producten". Wanneer je dan op de titel "producten" klikt dan zit je ineens onder de tab "overzicht". En dat terwijl ik in de pricewatch wilde zijn. Kortom, je raak ontzettend snel het overzicht kwijt. Dit lijkt me niet de bedoeling.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Je ziet nu inderdaad alleen nog op productniveau een 'willen' en 'hebben' knop die ervoor zorgen dat je je wenslijst of inventaris kun updaten. Het klop dat die nu mist in de zoekresultatenlijst. Ik begrijp je opmerking, eigenlijk wil je niet hoeven zoeken om je wenslijst aan te kunnen vullen. Hier moeten we inderdaad naar gaan kijken.

Voor wat betreft de navigatie issues die je hier aangeeft. We zijn ons hiervan bewust, en zijn aan het bekijken hoe we dit gedrag logischer kunnen maken. Goed punt.

Waardevolle feedback! bedankt!