• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

sinds vandaag een probleempje met mtnsms. Bij het inloggen wordt mijn login en wachtwoord niet herkend en kom meteen bij het aanmelden menu. Vorige keer heb ik ook al zoiets gehad en toen had het volgens hun te maken met instellingen van explorer (of beheer van cookies). dat mailtje ben ik echter kwijt en het duurde toen een kleine week en eigenlijk heb ik niet zoveel zin om te wachten... Wie weet hoe ik dit op moet lossen?

• hemiparo
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 19:53 schreef MREn het volgende:
www.sms.everyday.com

www.freesms.net
Is inderdaad een optie :) maar goed... voor alle duidelijkheid:

Ik wil GRAAG mtnsms blijven gebruiken. Zitten toch al mijn nummers in. ICQ is ook een goede tweede en die anderen misschien ook wel maar om alle nummers weer opnieuw in te voeren :(

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

cookie verwijderen, opnieuw inloggen en hopen dat het nieuwe cookie wel goed is :?

• hemiparo
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 20:16 schreef te(X)en het volgende:
cookie verwijderen, opnieuw inloggen en hopen dat het nieuwe cookie wel goed is :?
dacht ik dus ook... niet dus :(

Update: als je in het weekend je login veranderd, moet je dat in het vervolg natuurlijk ook blijven doen. ff Nadenken en niet meteen een topic openen :Z

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Op zondag 03 juni 2001 19:52 schreef hemiparo het volgende:
Hoi,

sinds vandaag een probleempje met mtnsms. Bij het inloggen wordt mijn login en wachtwoord niet herkend en kom meteen bij het aanmelden menu. Vorige keer heb ik ook al zoiets gehad en toen had het volgens hun te maken met instellingen van explorer (of beheer van cookies). dat mailtje ben ik echter kwijt en het duurde toen een kleine week en eigenlijk heb ik niet zoveel zin om te wachten... Wie weet hoe ik dit op moet lossen?
Ik had laatst een ractie van ze binnen een paar uur...

Koop je eigen eiland!

Pagina: 1