Hallo,
Ik heb een vraag, Op mijn Asus P8Z68-V PRO zitten 8 sata aansluiten:
SATA6G-E1
SATA6G-E2
SATA6G-1
SATA6G-2
SATA3G-3
SATA3G-4
SATA3G-5
SATA3G-6
Ik heb 2SD schijfen en 2HD schijfen met stata.
en nog 2 sata aansluitingen van mijn kast: Cooler Master CM 690 II Advanced
Ik heb gister al mijn schijfen er uit gehaald, draad goed gedaan en alles weer terug gedaan PLUS mn nieuwe HD schijf (3TD).
Nu is het volgende probleem, hij kan mijn boot device niet vinden, ik heb al het een en ander verwisseld en uiteindelijk deed hij het met mn SD (boot device) in slot SATA6G-2 en mijn HD(1TB) in slot SATA3G-4 dan dan laad hij gewoon windows, maar nu, als ik mijn HD(1TB) er uit haalt dan wilt hij niet booten, waarom is dat?
En wat zijn mijn sata E porten?
Ik zat te denken om mijn 2 SDs in de 6G te stoppen, mijn 2 HD in de 3G en de rest in de overige.
Ik heb een vraag, Op mijn Asus P8Z68-V PRO zitten 8 sata aansluiten:
SATA6G-E1
SATA6G-E2
SATA6G-1
SATA6G-2
SATA3G-3
SATA3G-4
SATA3G-5
SATA3G-6
Ik heb 2SD schijfen en 2HD schijfen met stata.
en nog 2 sata aansluitingen van mijn kast: Cooler Master CM 690 II Advanced
Ik heb gister al mijn schijfen er uit gehaald, draad goed gedaan en alles weer terug gedaan PLUS mn nieuwe HD schijf (3TD).
Nu is het volgende probleem, hij kan mijn boot device niet vinden, ik heb al het een en ander verwisseld en uiteindelijk deed hij het met mn SD (boot device) in slot SATA6G-2 en mijn HD(1TB) in slot SATA3G-4 dan dan laad hij gewoon windows, maar nu, als ik mijn HD(1TB) er uit haalt dan wilt hij niet booten, waarom is dat?
En wat zijn mijn sata E porten?
Ik zat te denken om mijn 2 SDs in de 6G te stoppen, mijn 2 HD in de 3G en de rest in de overige.