Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Full HD speelt niet soepel op NT330i met ION chipset

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:34
Hoi,

Ik heb hier een pricewatch: Foxconn NetBox-nT330i met de MCP7A-ION chipset. Als ik OpenELEC vanaf een USB stickje boot dan trekt hij de zwaarste HD bestanden zonder problemen, maar onder W7 Prof. x64 kan ik hem niet zover krijgen dat hij in VLC of MPC-HC deze bestanden zonder haperen speelt.

Heb de laatste ION GPU drivers van Nvidia gedownload, en in VLC (de x64 variant) staat hardware decoding aan, maar toch heeft hij er moeite met. Onder XBMC voor Windows gaat het ook stukken minder soepel.

Verder zijn ook alle drivers geinstalleerd, en heb ik geen onherkende apparaten in Apparaatbeheer

Iemand een idee wat ik nog kan checken?

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 05-04-2013 17:39 ]

• ThinkPad
Niemand een idee? Zou het misschien door Windows 64bit kunnen komen? Dat de drivers daar niet lekker ge-support zijn o.i.d?

Ga het zo nog wel even met Win7 32bit Professional proberen denk ik. Even image maken van de huidige installatie, en dan kan ik zo weer terug als het nodig is.

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-11 15:09

Releases

Ja maar!

Windows 7 niet toevallig in een spaarstand of iets in die richting waardoor die de Atom underclocked?

• ThinkPad
Volgens mij niet, zal het zo nog even checken. Bedankt voor de tip :)