Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:28
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe tv. Kijk nu via een oude sony full hd 32 inch lcd tv.

Heb m'n oog laten vallen op de Panasonic plasma van 55vt50 of de led sony 55HX850 of toch de nieuwe 55st60 van panasonic.

Mijn kijkgewoonten zijn. Films en series via de mediaplayer 40%, voetbal 30%, 15% gewone kabel tv en 15% gamen op de ps3.

Graag advies welke te nemen? Prijsverschil is er bijna niet.

Voordelen panasonic:

- 1 of 2 3d brillen erbij
- beter beeld
- oude model nu vrij goedkoop
- betere inputlag voor gamen(COD)

Nadelen:
- Eventueel Inbranden
- Gewicht voor op m'n muurbeugel.
- verbruikt meer stroom

Voordelen Sony HX850:
- Geen inbrand gevaar
- energiezuiniger
- Geen inbrand gevaar

Nadeel:
-Iets minder goede beeldkwaliteit
- Slechtere inputlag gamen
- oud model 2012

Misschien dat anderen hier nog iets op aan te vullen hebben zodat ik een goed afweging kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:40
De panasonic plasma.
Stroomverbruik is te verwaarlozen hoor.
Dus gewoon kiezen tussen die 2. Als je ze nog kunt krijgen momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Dank voor je reactie, kun je ook aangeven waarom? Heb je het dan over de vt50 of de st60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik zeg toch, zelf kiezen tussen die 2 :p
Dus, vergelijken en kijken waar jij meer om geeft/wilt en het prijsverschil.

Plasma heeft veel beter beeld, ga je met een "led" (met dit budget) niet krijgen.

Stel je vraag anders in het Panasonic topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Welk van deze drie modellen je ook gaat nemen, je hebt hoe dan ook een goede televisie. Ik heb de ST60 nog niet kunnen proberen maar als ik HDTVTest.co.uk mag geloven, is dit een hele goede televisie en ook weer net iets beter dan het ST50 model van afgelopen jaar.

De VT50 en HX850 zijn beide 2012 modellen maar dat mag de pret niet baten. De Panasonic VT50 is het topmodel geweest van afgelopen jaar en de HX850 het net niet topmodel. Enkel de HX950 is "beter" dan de HX850 maar ook direct een heel stuk duurder.

Qua beeldkwaliteit heb je met de VT50 de beste weergave. Deze is ook door verschillende reviews en website uitgekozen als beste televisie door de onovertroffen beeldkwaliteit. Enkel de opvolger, de VT60, en de ZT60 (exclusief model) gaan deze televisie hoogstwaarschijnlijk overtreffen. Maar of dat werkelijk zo zal zijn, is nog maar even afwachten tot die daadwerkelijk op de markt komen en zullen worden gereviewd.

Het voordeel wat je met het kopen van de VT50 hebt, is dat je voor heel weinig geld een hele goede televisie hebt. Doordat hij al wat ouder is, is de prijs ook lager. Als ik voor deze keuze zou staan, zou ik zeker de VT50 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Was er net uit en wilde dankzij jullie adviezen voor de VT50 gaan, lees ik de reviews van de GT60.. Help wat nu?

Zou de VT50 nu misschien nog goedkoper worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
jasper2603 schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:31:
Was er net uit en wilde dankzij jullie adviezen voor de VT50 gaan, lees ik de reviews van de GT60.. Help wat nu?

Zou de VT50 nu misschien nog goedkoper worden?
Nou de GT60 zal in het begin nog vrij duur zijn terwijl de VT50 nu interessant is geprijsd. Maar je moet wel snel zijn, want binnenkort zal hij niet of nauwelijks nog te koop zijn.
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:56:
De HX950 serie heb ik nog niet gezien of gehoord, maar als Dimens zegt dat die beter zijn, dan zal dat zo zijn.
Wát er beter is zou ik niet weten, noch of je überhaupt de behoefte moet hebben aan nóg weer beter. ;)
Misschien wil hij dat zelf toelichten??
Full Backlight LED. De HX850 heeft dit niet waardoor een gedeelte van het scherm niet volledig verlicht kan zijn en een ander gedeelte diep zwart kan weergeven. Heeft ook weer veel nadelen.
Pagina: 1