Toon posts:

Vraag over Ebay

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag een filmpje op YouTube waar iemand een product aanbood tegen gratis verzending, maar de koper dient alsnog verzendkosten te betalen oftewel land afhankelijk denk ik. De vraag is hoe stel ik dit in op Ebay.NL? Ik wil mijn producten ook aanbieden aan Amerikanen etc en zodra ze het winnende bod hebben dan komen er alsnog xx verzendkosten bij zeg maar. Het schijnt te kunnen alleen weet ik als Ebay leek nog niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

die stap kom je vanzelf tegen als je een kavel aanmaakt.
klik en probeer ;)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie alleen dat je landen kunt uitsluiten maar niet hoe dat nou werkt dat Ebay de verzendkosten per land kan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Dat kan als ik zo op google lees (wat je zelf ook had kunnen vinden) alleen als het via ebay.com of ebay.co.uk gaat.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 21:43
Je kan natuurlijk ook altijd in de beschrijving van het product de leverprijs per gebied/land zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
CedricD schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:06:
Je kan natuurlijk ook altijd in de beschrijving van het product de leverprijs per gebied/land zetten :)
Dat gaat niet goed met de Paypal betalingen, voor zover ik weet kan je er geen rechten aan ontlenen namelijk.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:05:
Dat kan als ik zo op google lees (wat je zelf ook had kunnen vinden) alleen als het via ebay.com of ebay.co.uk gaat.
Ja maar hoe? Ik Google net en kom op een ebay community pagina uit waar het niet wordt uitgelegd of ik zoek verkeerd kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:18:
[...]

Ja maar hoe? Ik Google net en kom op een ebay community pagina uit waar het niet wordt uitgelegd of ik zoek verkeerd kan ook.
Dat zegt ie net: via ebay.com of ebay.co.uk, dus niet ebay.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 16:26

Perkouw

Moderator General Chat
Dit soort zaken kan je prima vinden m.b.v. google en op ebay zelf, topic is bij deze dan ook op slot.Ook verwachten we op GoT enige eigen inzet, dat mis ik in dit topic ook
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.