Onlangs is er bij ons een CV-houthaard geinstalleerd. Nu ben ik bezig met een nieuwe thermostaat installatie die per ruimte kan verwarmen. Echter is op dit moment de Danfoss Living Connect niet leverbaar. Daarom ben ik verder gaan kijken en vraag ik me nu af of z-wave mij wellicht kan helpen. Als ITer en hobbyist is dat natuurlijk erg interessant
.
Kan de Fibaro Home Center dit klusje klaren? Ik dacht er dan aan om op de radiatoren in huis de Danfoss Living Connect thermostaat kranen te zetten omdat deze z-wave ondersteunen.
Echter zou ik ook graag de huidige temperatuur weten in die kamers en zover ik weet rapporteren die kranen dat niet terug. Ook kan de Home Center natuurlijk niet zomaar een opentherm CV ketel aansturen.
Wie heeft er ervaring met dit soort zaken? En kan een advies doen..
Uit eindelijk wil ik natuurlijk veel meer bedienen via Z-wave...
Kan de Fibaro Home Center dit klusje klaren? Ik dacht er dan aan om op de radiatoren in huis de Danfoss Living Connect thermostaat kranen te zetten omdat deze z-wave ondersteunen.
Echter zou ik ook graag de huidige temperatuur weten in die kamers en zover ik weet rapporteren die kranen dat niet terug. Ook kan de Home Center natuurlijk niet zomaar een opentherm CV ketel aansturen.
Wie heeft er ervaring met dit soort zaken? En kan een advies doen..
Uit eindelijk wil ik natuurlijk veel meer bedienen via Z-wave...