Hallo mede-Tweakers!
zoals in de titel aangegeven, ben ik op zoek naar een tablet voor in de trein, en bus,
zodat ik in het OV mijn telefoon in mijn broekzak kan laten zitten, tijdens het kijken van een filmpje.
verder is het van belang dat de tablet handig mee te sjouwen is, maar toch groot genoeg om ook fijn te kunnen internetten.
mijn voornamelijke bezigheden zullen dan ook Internetten en films kijken zijn,
verder zal ik er mijn bankzaken etc. ook op doen, en af en toe een spelletje spelen.
,
hierbij was mijn keuze gevallen op de nieuwe Note 8 van Samsung,
want:
voordelen:
- Goed te vervoeren
- 8 inch, groot genoeg om fijn te internetten en filmpjes te kijken. niet te groot en lomp
Nadelen:
- 400 euro, te duur voor apparaat?
- samsung plastic uitstraling
echter is ook de Nexus 7 bij mij bekend,
voordelen:
-Goed te vervoeren
-Goedkoop voor de specs
Nadelen:
- 7 inch, te klein voor mijn gebruikzaamheden? dat vraag ik me dus af,
- alweer een hele tijd op de markt, opvolger/vervanger?
nu hoorde ik dat er in juli een opvolger komt van de Nexus 7, maar als deze alsnog 7 inch is, heb ik eigenlijk voor niks gewacht, wat ook weer niet handig is.
ik hoop dat jullie een goed advies voor mij hebben,
bedankt alvast!
zoals in de titel aangegeven, ben ik op zoek naar een tablet voor in de trein, en bus,
zodat ik in het OV mijn telefoon in mijn broekzak kan laten zitten, tijdens het kijken van een filmpje.
verder is het van belang dat de tablet handig mee te sjouwen is, maar toch groot genoeg om ook fijn te kunnen internetten.
mijn voornamelijke bezigheden zullen dan ook Internetten en films kijken zijn,
verder zal ik er mijn bankzaken etc. ook op doen, en af en toe een spelletje spelen.
,
hierbij was mijn keuze gevallen op de nieuwe Note 8 van Samsung,
want:
voordelen:
- Goed te vervoeren
- 8 inch, groot genoeg om fijn te internetten en filmpjes te kijken. niet te groot en lomp
Nadelen:
- 400 euro, te duur voor apparaat?
- samsung plastic uitstraling
echter is ook de Nexus 7 bij mij bekend,
voordelen:
-Goed te vervoeren
-Goedkoop voor de specs
Nadelen:
- 7 inch, te klein voor mijn gebruikzaamheden? dat vraag ik me dus af,
- alweer een hele tijd op de markt, opvolger/vervanger?
nu hoorde ik dat er in juli een opvolger komt van de Nexus 7, maar als deze alsnog 7 inch is, heb ik eigenlijk voor niks gewacht, wat ook weer niet handig is.
ik hoop dat jullie een goed advies voor mij hebben,
bedankt alvast!