Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-07 10:04
Hallo mede-Tweakers!

zoals in de titel aangegeven, ben ik op zoek naar een tablet voor in de trein, en bus,
zodat ik in het OV mijn telefoon in mijn broekzak kan laten zitten, tijdens het kijken van een filmpje.

verder is het van belang dat de tablet handig mee te sjouwen is, maar toch groot genoeg om ook fijn te kunnen internetten.

mijn voornamelijke bezigheden zullen dan ook Internetten en films kijken zijn,
verder zal ik er mijn bankzaken etc. ook op doen, en af en toe een spelletje spelen.
,
hierbij was mijn keuze gevallen op de nieuwe Note 8 van Samsung,
want:
voordelen:
- Goed te vervoeren
- 8 inch, groot genoeg om fijn te internetten en filmpjes te kijken. niet te groot en lomp

Nadelen:
- 400 euro, te duur voor apparaat?
- samsung plastic uitstraling

echter is ook de Nexus 7 bij mij bekend,
voordelen:
-Goed te vervoeren
-Goedkoop voor de specs

Nadelen:
- 7 inch, te klein voor mijn gebruikzaamheden? dat vraag ik me dus af,
- alweer een hele tijd op de markt, opvolger/vervanger?

nu hoorde ik dat er in juli een opvolger komt van de Nexus 7, maar als deze alsnog 7 inch is, heb ik eigenlijk voor niks gewacht, wat ook weer niet handig is.

ik hoop dat jullie een goed advies voor mij hebben,

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dat zijn de beste opties, met als alternatief nog de iPad Mini, maar je lijkt een voorkeur voor Android te hebben.

Ze zijn allemaal geschikt voor de taken die je wilt uitvoeren.

En wachten op wat gelanceerd wordt over een paar maanden vind ik altijd mar een beetje loos, zeker omdat het na lancering nog wel vrij lang kan duren voordat ze in NL beschikbaar zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Hann1BaL op 05-04-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henck37
Hann1BaL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:23:
Dat zijn de beste opties, met als alternatief nog de iPad Mini, maar je lijkt een voorkeur voor Android te hebben.

Ze zijn allemaal geschikt voor de taken die je wilt uitvoeren.

En wachten op wat gelanceerd wordt over een paar maanden vind ik altijd mar een beetje loos, zeker omdat het na lancering nog wel vrij lang kan duren voordat ze in NL beschikbaar zijn.
ja dat probleem heb ik ook met die nexussen, dat kan de dag erna zijn dat ze leverbaar zijn, maar het kan ook 4-6 maanden duren voor ze in nederland uitkomen,

echter, is 7 inch groot genoeg om in de trein lekker te kunnen internetten?

iPad is geen optie, aangezien het OS mij niet aanspreekt, en in Windows is niks kleins te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:11
7" is meer dan zat, het is net het formaat waarvoor je nog net geen tas of wat dan ook mee moet nemen. Het past perfect in je binnen zak van je jas.

Ik heb zelf een Nexus 7, maar het internetten/filmpjes en games spelen gaat prachtig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henck37
Quad schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:17:
7" is meer dan zat, het is net het formaat waarvoor je nog net geen tas of wat dan ook mee moet nemen. Het past perfect in je binnen zak van je jas.

Ik heb zelf een Nexus 7, maar het internetten/filmpjes en games spelen gaat prachtig.
ik denk dat ik toch maar voor die nexus 7 ga, dan heb ik een goed apparaat, welke komende tijd nog steeds van updates wordt voorzien,

de bouwkwaliteit is zeer degelijk, zoals vandaag gemerkt bij de mediamarkt,

is er verder nog een mogelijkheid dat ik er een krijg met het bekende scherm probleem, dat schuin/los in de behuizing zit? of is dit probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:38
Ik kom van een ipad 2 en gebruik nu een Galaxy Tab 2 7". Ook ik gebruik hem alleen voor internet, social media lezen en films / series. Maar 7 " werkt goed hoor. Even kijkend naar jou gegeven opties dan zou ik zeker voor de Nexus gaan. Betaalbaar en een vanilla ervaring met Android. Ik persoonlijk vind die schil van Samsung lelijk en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 19:47
de samsung is vooral een groot voordeel vanwegen zijn pennetje (als dat je aanspreekt natuurlijk haha) verder is hij naar mijn idee wat te duur voor wat ie kan, maar wel uitbreidbaar wat wel zo fijn is als je veel films etc mee neemt! daarnaast is de samsung best groot moet je maar even kijken in het filmpje van de hands on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik denk dat je met de Nexus7 32GB een goede keus hebt.
Genoeg geheugen voor een filmpje. Waardoor uitbreiding niet snel nodig is.
7 inch is voor veel mensen afdoende om te internetten e.d. En met 7 inch zal hij goed in je zakken passen.
En voor 250 euro heb je veel waarde voor je geld, en een apparaat dat zeker met de officiële hoes minder zal slijten dan het plastic alternatief van Samsung.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nexus 7 lijkt me ook een mooi ding en zeker niet te klein voor in de trein.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:11
Heb vandaag met een Galaxy Tab 2 10.1 gespeeld, maar wat was die UI soms traag zeg! -O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1