Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Portrait/ Landscape mode

Pagina: 1
Acties:

• DVDphyle
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2023
Op de iPad 2 wordt ik geclasificeerd als een grade B gebruiker.

Echter vind ik het gebruik van de site nog steeds het fijnst in landscape modus aangezien ik dan alles passsend krijg en alleen naar beneden hoef te scrollen.

In portrait modus moet ik zowel naar rechts als naar beneden scrollen om alles te zien.

Is daar via Responsive Design methodes aan te doen?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Grade B is nog niet aangeraakt en is eigenlijk nog gewoon A. We willen eerst de kleinste viewports goed krijgen en dan langzaam 'naar boven' werken.

Mijn visie voor B is dat we uiteindelijk een soort 'lite-variant' van A moeten gaan maken, waarbij de opbouw van informatie redelijk gelijk blijft maar er meer ruimte zit tussen klikbare elementen en bijvoorbeeld bij een nieuwsartikel de linkerkolom iets in de breedte afneemt zodat het een soortgelijke weergave heeft als dat je gewend bent als je de website via de 'normale' manier bezoekt. Maar laat vooral weten hoe je dit zelf voor je ziet!

• DVDphyle
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2023
Mooi voorbeeld Waar landscape mode in A wordt weergegeven en portrait in B: http://mattkersley.com

Dat zou wat mij betreft wel heerlijk lezen zijn zonder dat er aan de PC ervaring wordt afgedaan.