Ik heb nu een Harman Kardon AVR 247 staan. Prima recieven, maar werkt niet lekker samen met de spulletjes die ik heb staan.
- Mac Mini
- Apple TV3
- Philips blu-ray 3D 5500
- UPC set-up box
Wil graag alles op HDMI aansluiten.
Oude reciever heeft twee HDMI ingangen. Twee te weinig. Bedoeling is om alles via HDMI aan te sluiten
Nu is mijn oog gevallen op de HK AVR 170 en de Onkyo TX-NR616. Neig op dit moment meer naar de HK. Design, heeft zover ik heb kunnen zien alles in huis wat ik wens.
Gebruik een 5.1 speaker set (meer niet nodig)
Bediening via iOS gewenst
3D geschikt
Helaas heb ik me zelf een budget opgelegd max 550 euro. Dit is wat ik er max voor uit wil uitgeven. Ik ben geen kenner. zoek me al dagen suf. En kom elke keer op de duurdere modellen uit, maar volgens mij moet het met het beschikbare budget prima kunnen. Vandaar mijn vraag wat adviseren jullie.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
- Mac Mini
- Apple TV3
- Philips blu-ray 3D 5500
- UPC set-up box
Wil graag alles op HDMI aansluiten.
Oude reciever heeft twee HDMI ingangen. Twee te weinig. Bedoeling is om alles via HDMI aan te sluiten
Nu is mijn oog gevallen op de HK AVR 170 en de Onkyo TX-NR616. Neig op dit moment meer naar de HK. Design, heeft zover ik heb kunnen zien alles in huis wat ik wens.
Gebruik een 5.1 speaker set (meer niet nodig)
Bediening via iOS gewenst
3D geschikt
Helaas heb ik me zelf een budget opgelegd max 550 euro. Dit is wat ik er max voor uit wil uitgeven. Ik ben geen kenner. zoek me al dagen suf. En kom elke keer op de duurdere modellen uit, maar volgens mij moet het met het beschikbare budget prima kunnen. Vandaar mijn vraag wat adviseren jullie.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)