Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 11:30
Tweakers,

Ik heb een vraagje, graag hoor ik al jullie suggesties, ideeën of oplossingen:)

Al enige tijd heb ik de pc bestaand uit de volgende onderdelen->
Setup
-I5 2500k
-GTX560Ti (Gigabyte)
-2x2 GB Geil
-Crucial ssd
-Hitachi hdd
-Gigabyte GA-H67N-USB3-B3 moederbord

Dit heeft altijd heerlijk gedraaid in een mini itx kast met een H50. Nu wil ik graag een grote (Corsair) kast met custom watercooling dus heb ik dat aangeschaft. Het huidige moederbord is:
Evga Z68 FTW

Probleem:
De watercooling heb ik nog niet geïnstalleerd omdat ik eerst mijn systeem werkend wil houden. Toen ik alle onderdelen weer bij elkaar had om de pc te maken heb ik alles in de kast gebouwd en aangesloten etc. Geen beeld. Ik heb de pc toen met 2 verschillende videokaarten getest, met meer en minder ram geheugen, met 3 andere beeldschermen, met andere kabels en tot slot heb ik de onderdelen nog uit de kast gehaald en op mijn bureau in elkaar gezet.

Dit hielp allemaal niet dus heb ik garantie gevraagd voor mijn moederbord. Ook heb ik maar meteen een nieuwe voeding geregeld. Beide heb ik ze weer binnen maar het probleem blijft het zelfde.

De pc gaat gewoon netjes aan, geeft geen piepjes, en alles draait en loopt gewoon maar het geeft geen beeld. Wel staat er bij elk PCI slot een ledje die in dit geval rood brand. Je zou zeggen dat die groen moet worden als de videokaart er in zit maar dit gebeurd dus niet bij de GTX560 en bij een 9400gt werkt het ook niet. Geen van alle sloten.

Momenteel heb ik dus geen idee meer wat ik kan doen of waar het aan kan liggen. Is het moederbord misschien kieskeurig?

Graag hoor ik jullie mening!

Mvg
Gerben