Ik ben dus een nieuwe HTPC aan het bouwen en was al een aardig eindje op weg. Nu had ik Windows al geinstalleerd en was bezig met de laatste instellingen voordat ik hem bij mijn TV neer wou zetten.
Ik was bezig met de data partitie in te stellen als netwerkschijf en gedurende mijn geknooi werdt het systeem ineens extreem traag. Even opnieuw opstarten dacht ik, waarbij hij bezig ging met de updates installeren. Dit duurde ook al veel te lang en na ruim een half uur niet verder te zijn gekomen de pc maar een harde reset gegeven.
Nu kom ik helemaal windows niet meer in. Hij blijft eerst heel erg lang hangen bij het ASROCK gedeelte waar je F11 kunt tikken voor de BIOS. Na lang wachten gaat hij door en blijft het beeld zwart.
Ik heb de CMOS al gereset en verder ben ik eigenlijk ten einde raad. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
(Ik hoop dat mijn verhaal enigzins duidelijk is)
Mijn systeem bestaat uit de volgende onderdelen:
Ik was bezig met de data partitie in te stellen als netwerkschijf en gedurende mijn geknooi werdt het systeem ineens extreem traag. Even opnieuw opstarten dacht ik, waarbij hij bezig ging met de updates installeren. Dit duurde ook al veel te lang en na ruim een half uur niet verder te zijn gekomen de pc maar een harde reset gegeven.
Nu kom ik helemaal windows niet meer in. Hij blijft eerst heel erg lang hangen bij het ASROCK gedeelte waar je F11 kunt tikken voor de BIOS. Na lang wachten gaat hij door en blijft het beeld zwart.
Ik heb de CMOS al gereset en verder ben ik eigenlijk ten einde raad. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
(Ik hoop dat mijn verhaal enigzins duidelijk is)
Mijn systeem bestaat uit de volgende onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-5400K Boxed | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Epsilon EC-HTPC-1 | € 54,30 | € 54,30 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 31,70 | € 31,70 |
| 1 | Noiseblocker M8-S3HS 80MM, 80mm | € 12,30 | € 12,30 |
| 1 | Rapoo E9080 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Lite-On IHOS104 (4x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM) | € 32,22 | € 32,22 |
| 1 | be quiet! SFX Power 300 Watt | € 45,- | € 45,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 482,92 | |