Grafische fouten en dergelijke

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ongeveer twee weken terug heb ik de nieuwe Sim City aangeschaft. Vandaag viel me op dat de grafische kwaliteit van het spel niet optimaal is. Het spel word gedraaid op een Acer Predator g3620 met een AMD RADEON HD 7870 kaart. Deze PC is nu 4 weken oud... Ik heb zelf voor de rest geen verstand van grafische kaarten en dergelijke maar het lijkt me dat mijn pc meer uit dit spel kan halen. Ik heb alle instellingen van het spel op ultra en hoog staan. Het valt me vooral op dat ik geen brandjes en bijvoorbeeld regen in mijn stad zie. ( Terwijl ik de geluiden wel hoor )
Wanneer ik rechtsonder op "gegevenskaart" klik zie ik bijvoorbeeld bij de Windkaart geen blauwe pijlen welke de windrichting aangeven.

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik wil het uiterste uit mijn spel en pc halen natuurlijk....

Bij voorbaat dank !

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 10:27
Heb je de drivers al eens geupdate?
Het is vreemd dat sommige graphics niet worden weergegeven, kan aan de drivers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mythio schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:34:
Heb je de drivers al eens geupdate?
Het is vreemd dat sommige graphics niet worden weergegeven, kan aan de drivers liggen.
Ik heb ongeveer een week terug mijn drivers geupdate via de "Automatically detect and install" via de site van AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/401WIND.png

Zie hier, wind staat aangevinkt en op mijn terrein zijn geen windrichting pijlen te zien...

tevens valt me op dat ik ook geen witte belijning te zien krijg wanneer ik nieuwe wegen wil aanleggen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Volgens mij was de truc om het Catalyst Control Center uit te zetten... Dacht dat ik het ook zo heb opgelost.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Draait mijn grafische kaart dan op mijn standaard configuratie van mijn pc?

Zou jij me kunnen vertellen hoe ik die catalyst control center uit zet? Deze zit namelijk al standaard op mijn pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Startmenu, in search msconfig intypen. In de System Configuration tool die dan verschijnt de Startup tab aanklikken en daar Catalyst Control Center opzoeken. Vinkje dat er voor staat verwijderen en onderin op OK drukken. PC resetten. Dat zou het moeten doen. Geen idee of het je probleem met Sim City oplost.

Kan mij herinneren dat AMD de Automatically detect and install optie heeft verwijderd/uitgezet omdat er een lek in de tool zat. Het zou dus zo kunnen zijn dat je een oudere driver hebt geïnstalleerd. Kijk even op de site van AMD zelf welke versie het nieuwst is, en vergelijk het met de info die je in de Catalyst Control Center kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Oplossing: Beta driver installeren, het verhoogt de SC fps ook nog eens met 15% en lost alle grafische fouten op, zoals bij mijn HD7850.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

Pagina: 1