Toon posts:

Ervaring met Estunt.nl ?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik ben al heel lang niet meer actief geweest hier (einde hobby van computers en hardware) maar nu ben ik het weer een beetje aan het oppakken en wou ik hier wat vragen stellen alleen mijn account bestond niet meer? :'(

Mijn naam is Willem ben 21 jaar oud.

Ik ben dus weer een beetje bezig met computers en nu zocht ik nog twee goedkope schermen. Ik kwam via google adwords uit bij deze site:

http://www.estunt.nl

Ik vind het er wel professioneel uitzien en een geloofwaardig verhaal maar ik heb er nog nooit van gehoord en de prijzen zijn wel erg laag 8)7 En als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.

Heeft een van jullie ervaring met deze site?

Bedankt,

Groet

Willem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:01

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het ziet er véél te goedkoop uit om waar te zijn. Het zijn weliswaar gebruikte producten maar dan nog.
Op internet valt er helemaal niets te vinden over estunt.nl, ik zou er met een grote boog omheen lopen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat idee had ik dus ook ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 15:36

stuffer

Ondertietel

Nog nooit van gehoord. Echter als je op de "over ons" pagina kijkt maakt dat al veel duidelijk:

Estunt is begin 2013 opgericht.
Wat is begonnen als een hobby is inmiddels uitgegroeid tot een heuse webwinkel.

Estunt houdt zich bezig met de in-en verkoop van gebruikte elektronica, voornamelijk computer gerelateerd materiaal.

Vandaar de afwijkende prijzen met bv een webwinkel die nieuw spul verkoopt.

Mss dat iemand anders hier ook daadwerkelijk ervaring met ze heeft.

Succes met je aankoop!

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:37

Sorbo

Uw hulp in huis!

KVK nummer klopt, registratie staat op naam van Estunt op het juist adres. Adres wijst naar een studentenwooncomplex, dus het zal gaan om een hobbystudent inderdaad. Zijn producten zullen zo te zien restpartijen van bedrijven zijn, gezien het soort producten (SFF's en Thin Clients).

Facebookpagina bestaat sinds 11 maart, dus het zou inderdaad nog een hele jonge winkel zijn.

Ik denk dat je het best even kunt bellen, en even kunt vragen hoe en wat, het lijkt me zo te zien geen onbetrouwbare toko, maar even nakijken is natuurlijk altijd de moeite waard!

@ hieronder: Da's een hele goede, dan wordt bellen lastig...

[ Voor 5% gewijzigd door Sorbo op 04-04-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou er staat geen telefoonnummer bij dus dat geeft mij een beetje een onbetrouwbare indruk! Kan ik dat nog bij de KVK vinden ergens misschien?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:37
Gebruiker GeneralBurrito verwees mij naar die webshop met de mededeling dat een vriend van hem die webshop gestart is. Misschien kun je bij hem nog wat extra info inwinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:37

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dit kwam me al akelig bekend voor, dus toen ik de naam van de eigenaar net zag begon er een belletje te rinkelen!

Als het goed is, is Estunt van x-Gamer-x, alias Matthijs, op samenkopen.net, die hier wel bekend zal zijn gok ik. Helemaal zeker weten doe ik het nog niet, maar in beide gevallen gaat het over bedrijfshardware (in grote partijen), van een Matthijs uit Delft.

Op Samenkopen heeft ie een hele goede reputatie opgebouwd, met goede hardware voor nette prijzen, duidelijke communicatie en een hoop verschillende producten. Voorbeeldje van een van de eerste acties die ik zo snel kon vinden: http://samenkopen.net/action/218211

Je zou even kunnen vragen via zijn contactformulier of hij dat is, zo ja, dan lijkt het me te vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:58:
Nou er staat geen telefoonnummer bij dus dat geeft mij een beetje een onbetrouwbare indruk! Kan ik dat nog bij de KVK vinden ergens misschien?
Veel webshops hebben geen telefoonnummer. Dat scheelt aanzienlijk in kosten omdat er veel tijd gaat zitten in telefonisch beantwoorden van vragen. Dat is geen reden om aan te nemen dat de winkel onbetrouwbaar is. Meer een indicatie dat het een kleine speler is, wat ook blijkt uit de andere informatie. Al met al lijkt het nu wel vrij betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:59
Hann1BaL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:14:
[...]

Veel webshops hebben geen telefoonnummer. Dat scheelt aanzienlijk in kosten omdat er veel tijd gaat zitten in telefonisch beantwoorden van vragen. Dat is geen reden om aan te nemen dat de winkel onbetrouwbaar is. Meer een indicatie dat het een kleine speler is, wat ook blijkt uit de andere informatie. Al met al lijkt het nu wel vrij betrouwbaar.
klopt inderdaad.
voor een kleine webshop komen er dan meteen kosten van een abonnement bovenop.
en tevens zijn kleine webshops vaak bijzaak, dus naast een gewone baan, hierdoor kan je niet de hele dag de telefoon opnemen.
ook kan je vaak wel gewoon contact opnemen per e-mail, tegenwoordig antwoord praktisch elke webshop hier zeer snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 15:36

stuffer

Ondertietel

LOL
/grapjasmodus on\
Die gast weet wel wat ie met oude hardware moet doen:
http://youtu.be/QSAZ2cvy2ME
/grapjasmodus off\

Maar als je de staat van dienst ziet op:
http://samenkopen.net/action_organisor/218211
lijkt me dit een stuk betrouwbaarder als zomaar een webshop.......

[ Voor 38% gewijzigd door stuffer op 04-04-2013 14:38 ]

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij Matthijs via samenkopen.net al meerdere dingen gekocht en alles was in goede staat.
Naja, één keer DOA en dat is uitstekend opgelost.

Ohja, communikatie is ook uitstekend.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou bedankt voor de informatie hier kan ik zeker wat mee (namelijk gerust mijn schermen bestellen!!) :) Ik houd jullie op de hoogte over de afhandeling hiervan. Wel jammer dat je niet via iDeal kan betalen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Wat grappig dat hier een topic van op tweakers is, kreeg ineens allemaal berichtjes.

Goed speurwerk doen jullie haha, dit is inderdaad mijn webwinkel.
Hij is nu een maandje online en ik doe dit naast mijn studie, vandaar dat ik met kleine marges kan werken.

@ GTS50, ik doe mijn best de bestellingen zo goed mogelijk af te handelen, tot nu toe heb ik nog geen klachten gehad. Je merkt het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Een vriend mij heeft de pagina op facebook geliked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let je er wel even op dat je de annuleringstermijn expliciet dient te vermelden. Als je dit niet doet wordt ie automatisch 3 maanden. Even je AV aanpassen dus.

http://blog.iusmentis.com...randeren-in-drie-maanden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:44
En nog een aanrader, let goed op het verschil tussen b (bit) en B (byte)
Zoals het er nu staat hebben zo'n beetje alle system een factor acht minder geheugen en hdd dan waarschijnlijk de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-edit- Deze vraag past beter in een ander topic

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:10
Naar aanleiding van dit topic eens rondgekeken op de website en een Dell monitor besteld. Alles verliep ontzettend soepel en na een dag staat ie nu op mn bureau te shinen. Absolute aanrader dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nog beloofd om te laten weten hoe het afgelopen was en ik heb vandaag mijn twee schermen binnengekregen en ze lijken wel nieuw je ziet niet eens dat ze gebruikt zijn? 8)7 Toppertje dus! Bedankt Matthijs/Estunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

pro-tip: tijd voor een recensie gedeelte op je website matthijs, wekt vertrouwen... ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
@ Mig29; bedankt voor je tip, hiermee wordt de 'wet kopen op afstand' bedoeld neem ik aan. Zal deze eens goed bekijken en in de AV verwerken.

@ ninjazx9r; bedankt, ik zal er op letten

@ sain onez, dat is inmiddels toegevoegd en werpt direct zijn vruchten af.

Mochten er verder nog op- of aanmerkingen zijn, let me know :)

Verwijderd

Voor zover mijn ervaring:
goede service voor een nette prijs.

Ik had twee tc's gekocht. Keurig op tijd bezorgd. Eén tc deed het niet. Kwam in een loop terecht nog voordat je het bios kon bekijken (!). De zaak teruggestuurd. Matthijs kon geen defect vinden. Dat vond ik vreemd, maar gelukkig kreeg ik een ander exemplaar toegestuud. Deze deed het wel.

Tevreden dus.

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:59
:*)
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:01:
Voor zover mijn ervaring:
goede service voor een nette prijs.

Ik had twee tc's gekocht. Keurig op tijd bezorgd. Eén tc deed het niet. Kwam in een loop terecht nog voordat je het bios kon bekijken (!). De zaak teruggestuurd. Matthijs kon geen defect vinden. Dat vond ik vreemd, maar gelukkig kreeg ik een ander exemplaar toegestuud. Deze deed het wel.

Tevreden dus.
Wat fijn dat je de moeite hebt genomen een account te maken om alleen je verhaal te kunnen doen :')

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Topic doe ik dicht. Shopervaringen kunnen elders gedaan worden en het kicken van een oud topic zoals nu gebeurd is niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.