Imago onderzoek naar Moke @ Film, TV & Muziek subfora

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:59
Nu zal een topic verwijzing naar een onderzoek niet blijkbaar niet mogen op Tweakers.. Zo was er topic Imago onder zoek naar Moke. Nu had ik hierop gereageerd met wat informatie over Paaspop & Moke. Dit stond mij namelijk nog bij. Zonder bij stil te staan dat een dergelijk onderzoek niet is toegestaan op tweakers.net.

Nu gaat het mij niet om wat wel of niet is toegestaan. Maar ik kijk en halfuur later weer naar het topic om te kijken of er reacties zijn op mijn post, kan ik het topic niet vinden. Nu is het topic verwijderd, waar ik normaal een slotje zou verwachten.

Mijn vraag is, waarom wordt een compleet topic verwijderd, of in welke forum gedeelte is dit topic verplaatst waar ik geen toegang tot heb? Ik bedoel ik post iets met toegevoegde waarde maar kan niet vinden wat er van gevonden wordt.

Waarom dit, welke reden zit hier achter? Mag ik dit ook weten als reageerder op het topic, ookal heb ik geen link met de topic eigenaar of topic start? Gewoon een vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Volgens mij is dat topic niet verwijderd maar verplaatst? Ik krijg namelijk de melding dat ik geen toegang heb tot categorie 6.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Hij is verplaatst naar TC (Trash Can)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
Ik zag dat het topic verplaatst was, maar waarom geen slotje? :) Nu krijg ik of zie ik geen melding met de reden waarom het topic dicht is of überhaupt verdewenen/verwijderd is?

[ Voor 3% gewijzigd door MuVo op 04-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

* gambieter meldt zich :)

Ik heb het topic verplaatst naar onze Thrashcan om zo rustig de topicstarter te kunnen inlichten over het hoe en waarom, en over de procedure om toestemming aan te vragen. De move naar de TC is imo sneller dan slotje en links verwijderen, wat het alternatief is.

Daar mijn ervaring is dat veel van de enquete-aanvragers alleen komen om hun topic te plaatsen, en daarna veelal niet meer terugkomen, heb ik het topic in de TC laten staan. Ik denk ook niet dat het veel uitmaakt aangaande je eigen post, omdat gesloten topics verder ook geen reacties meer krijgen. Of was je van plan een discussietopic over Moke te maken? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
Puur uit nieuwsgierigheid tussen de keuzen verwijderen (wat dus Trashcan is) of slotje. :)

En eigenlijk wel jammer als reactie dat je geen melding krijgt van het verplaatste of verwijderde topic, maar dat is uiteindlijk niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij mij hangt het er ook vanaf of ik (semi-)mobiel op het forum zit (tablet bijvoorbeeld) of met een gewone computer/laptop. Zeker bij de eerste categorie is een move naar TC een stuk makkelijker dan editen. En een move naar de TC zorgt er ook voor dat je geen sluitmessage hoeft te maken, en in dit geval is het sluiten namelijk al de Pushmessage met uitleg voor de TS (die nieuw op het forum is) :)

Maar iedere mod zal zijn of haar eigen voorkeuren hebben. Geeft dit je het gewenst inzicht in de motivatie? :)
MuVo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:09:
En eigenlijk wel jammer als reactie dat je geen melding krijgt van het verplaatste of verwijderde topic, maar dat is uiteindlijk niet zo heel erg.
Dat had ik inderdaad wel even kunnen doen, niet aan gedacht :) . Zeker als er maar 1 reactie is, is dat een kleine moeite. Het grappige is dat sommige mensen dat erg waarderen (net als uitleg over wat gedaan is met een bepaalde TR), en andere mensen zoiets hebben als "OK, had je niet hoeven te vertellen, hoor".

[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 04-04-2013 15:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Het verplaatsen van een topic naar de trashcan is niet een zeer veel gebruikte oplossing en gebeurt eigenlijk alleen maar als een topic niet meer te redden is. (Spamtopics oid)
Om daar dan een geautomatiseerd bericht bij te versturen is nutteloos. Veel van de spamtopics zijn worden gemaakt door accounts die direct gebanned worden en dus de PM/DM niet meer lezen.

Veel vaker worden losse berichten uit een topic verplaatst naar de trashcan. Hiervan worden de posters vaak in het nog bestaande topic bericht over de verplaatsing.

In dit geval is het gewoon een onderdeel van de actie die de uitvoerend moderator moet doen. Topic verplaatst / weggegooid: Berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
Bedankt voor de info :) Een berichtje hoeft voormij niet altijd, maar dit keer viel het me op en was benieuwd naar de hoe en wat.
Pagina: 1